En dag med syster

Förra veckan hade jag fint besök här i Vasa. Syster hade vägarna förbi, vi åt god lunch tillsammans på Sweet Vaasa, vi provade på den nya hinderbanan i Korsholm och bokade lite tåg och grejer inför vår kommande resa tillsammans i slutet av augusti. 
 
Vi träffas väldigt sällan så ibland är det skönt att bara sitta ner, fika, dricka kaffe och prata om vad som hänt sen sist. Vi lever två helt olika liv och vi är på två helt olika stadier i livet så ibland är det väldigt intressant att höra vad som händer i hennes liv. Vi har alltid mycket att prata om!
 
 
Det ska bli så kul att få spendera en hel vecka utomlands med henne! ♥
 
 
Och har ni sett denna grymma sallad? Victoria tog dagens lunch alternativ när vi var det och de hade en garden bowl (?) om jag inte minns helt fel! 
 
 
Jag tog min favorit, Veggie monster! Den tröttnar jag aldrig på! 
Sweet Vaasa - veggie monster
1
ajlimullersandvik.blogg.se

Veggie monster lät ju GRYMT! Men båda ser fantastiska ut <3

Svar: ååh ja verkligen!
Hemma Hos Felicia