Jag är tacksam

Ett par bilder som glömdes bort i mitt förra inlägg från förra helgen. Och de här måste nog vara mina favoriter. Jag blir så glad av dessa, fina tjejer som samlades för att fira Anna-Sara. Så fint!
 
Eftersom att jag känner mig så upprymd och glad just nu så tänkte jag dela med mig av saker jag känner mig extra tacksam över just nu, sånt som man kanske glömmer ibland och inte riktigt reflekterar över. VI bara lever våra liv utan att stanna upp och se vad vi har framför oss. 

10 saker jag är tacksam över:
 
 
Mitt jobb, eller att jag har ett jobb över huvudtaget. Där känns det som att jag hör hemma! Det är alltid en glädje att få jobba och anta dagens utmaningar! 
 
Aurora. Utan henne skulle jag ha mått tusen gånger sämre än vad jag gör idag. Ibland blir jag så förvånad över vilken påverkan djur har på en. Hon är den som gör att jag står stadigt på två ben. 
 
Att jag kan resa. Att jag har möjlighet att få se olika städer, länder och platser. Ser så framemot mina resor i augusti! 
 
Vår villa i larsmo. Att man kan åka dit en helg för att hitta ett inre lugn, njuta av god grillmat och för att bada och simma. 
 
Att jag hittade någon sorts intresse i matlagning. Ett tag där såg det ut som att jag skulle leva på makaroner och köttfärssås resten av mitt liv. Men vilken tur att jag blev "vuxen" och insåg vikten i bra råvaror, vegetarisk mat och spänningen med att prova på nya recept och maträtter.
 
 
 
De här fina ovan. Vilka humörshöjare alltså. Det finna inga ord som beskriver hur mycket de betyder för mig. Jag låter bilderna prata för sig. 
 
Att jag är en morgonmänniska. Jag njuter mer av tidiga morgnar, goda frukostar och kaffe än en sen kväll klockan 2 på natten med en påse chips. 
 
Min syster. Hon förstår mig. Med henne kan jag va mig själv.  Hon är en trygghet, hon är genuin och ärlig! 
 
Min uppväxt. Jag och min syster hade en otroligt bra uppväxt. Våra föräldrar var inte så stränga, dom lyssnade och tog i beaktan våra intressen, våra framtidsplaner och vår kunskap. Och då kommer vi också in på
 
Mina föräldrar. Det är väl där allt börjar. Tack för all erfarenhet, all kärlek och omtanke. Jag vet att ni alltid tänker på mig och jag känner mig alltid älskad utav er. Oavsett vad. Oerhört tacksam för att ni alltid funnits där i svåra och glada stunder. 
lista - tacksam - tacksamhet
5
Vicki

<3 <3 <3 <3 <3 älskar dej <3

Svar: gulle <3
Hemma Hos Felicia

Celine

Så underbart fint inlägg <3 Älskar när man verkligen tar en stund och uppskattar det man har i livet!

Svar: verkligen! Ibland behövs det! :)
Hemma Hos Felicia

Amanda

Jättebra inlägg Felicia!

Svar: åh tack Amanda!
Hemma Hos Felicia

Anna-Sara

Älskade du❤️❤️❤️

Svar: <3 <3
Hemma Hos Felicia

ajlimullersandvik.blogg.se

UNDERBAR lista, och jag känner igen mig i mycket!

Svar: <3
Hemma Hos Felicia