A summer day

Det är sådana här dagar man måste ta vara på. Vilken värme denna helg har erbjudit, det är helt otroligt. Och med värme kommer även åska. Jag lyckades timea in en åskskur på vägen till jobbet så jag var helt genomblöt när jag kom fram. Helt sjukt att jag samma morgon avnjöt en god islatte ute vid vattnet tillsammans med Elin. 
 
Hon var även snäll och fotade min outfit, den ni ser nedan. Den bästa tiden på året är äntligen här, när jag får ta fram mina sommarklänningar igen. Det finns inget bättre än att gå omkring i en skön klänning! Men denna dag så körde jag på ett par shorts jag fått av syster, ursnygga med ett blommigt mönster. 
 
 
Tröjan kommer från Romwe, shortsen är rätt gamla men kommer från Bikbok och väskan är från New Yorker! 
 
 
Hoppas ni får en superhärlig söndag! Njut av värmen! ♥
Dagens outfit - outfit
1
ISA

Åh vilken himla fin look! Är SÅ mycket roligare att fota sommaroutfits tycker jag :) Njuter så av dagarna nu! hoppas din helg varit fin <3

Svar: men Isa!!! Tack så mycket!!! Du, jag hade en helt magisk helg!! Kram! :D
Hemma Hos Felicia