För bättre bildkvalité

I samarbete med Snapsnap.se
 
 
Jag har fått äran att samarbeta tillsammans med snapsnap.se.Det är en hemsida där du kan hitta allt du behöver för att förbättra dina bilder till din blogg eller för att få bra videor till din youtube kanal. Snapsnap fokuserar på oss bloggare samt vloggare och erbjuder även grymma artiklar om hur du startar en framgångsrik youtubekanal eller hur man kan få flera följare till sin kanal. 
 
Här länkar jag några bra atiklar som ni kan kika lite extra på:
 
Vad ska min youtubekanal handla om?
Hur man hittar partners och samarbeten?
Hur man startar en framgångsrik youtubekanal?
Hur man får fler följare till sin kanal
 
 
Jag har också fått testa på deras Clip-on beauty light som ska fästas på mobilen. Det ska hjälpa till att få bort onödiga skuggor i ansiktet och som är bra att ha när det är dåligt ljus för att slippa blixten på mobilen. Jag valde att visa er lite hur det kan se ut med och utan beauty light, vilket ni ser nedan. Till höger är det inte lika skarpa skuggor utan det ger liksom lite glow. 
 
På hemsidan kan ni också hitta något som de valt att kalla "instagram kit" och "Youtube kit" beroende på vad du behöver för just din kanal. Alla produkter är då anpassade för din mobil. Själv blev jag lite intresserad av deras linser, hur coolt vore inte det? Du kan även hitta självutlösare, grymma bakgrunder och även en green screen. 
 
 
Man kan se en liten skillnad. Det är mindre skuggor runt mitt ansikte samt att det blir ett bättre ljus utan att behöva använda blixten. Du kan även justera ljuset på det, det finns nämligen tre olika styrkor beroende på hur mycket ljus man vill ha i bilden! 
 
Och en liten bättre bild på hur det ser ut på min mobil. Du fäster det överst på din mobil, det sitter stadigt och bra och väger knappt något. Enkelt att använda! 
 
Om jag vore ni så skulle jag ta en liten titt på deras hemsida. Och missa inte artiklarna, de innehåller så mycket bra tips för t.ex. alla som precis startat en youtubekanal och vill försöka hitta sin egen grej. HÄR hittar ni hemsidan. In och kika! 
clip-on beauty light - instagram - samarbete - snapsnap - youtube