FREDAGSPEPP - for travel inspo

Glad fredag på er finisar! Jag är på strålande humör idag (tror det är pågrund av min semester) så jag tänkte bjussa på lite extra kärlek idag med lite FREDAGSPEPP. Fredagspepp är ett koncept här på bloggen där jag helt enkelt sprider lite extra kärlek genom att hylla någon som inspirerat mig under veckan som gått. Om ni vill se vem jag hyllat tidigare kan ni klicka er in på kategorin högst upp i bloggen. 
 
Men nu kör vi, vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Just nu blir jag väldigt inspirerad av resekonton på instagram, eller konton med fina bilder från en utomlandsresa. Jag dras lite extra till det just nu pågrund av att jag själv har lite resfeber och vill resa. Om ni är i samma stadie som jag så tycker jag att ni ska ta en extra titt på Felicia Nyholms instagram konto. Felicia är 24 år gammal, kommer från Österbotten och har bland annat rest till Nice för några veckor sedan. På hennes konto hittar du extremt fina bilder från hennes resa. Man liksom drömmer sig bort. Och för någon månad sedan kom hon också ut med nyheten om att hon och hennes kille väntar barn. Hur mysigt? Så nu kommer det säkert upp fina graviditetsbilder också! 
 
Hennes konto kan ni hitta HÄR. In och följ! v
 
 
felicia nyholm - fredagspepp - instagram
1
Felicia Nyholm

Oj vad roligt, jag såg detta först nu! Tack!! :) Oj du har också ett jätte härligt och mysigt instagramkonto! :)

Trevlig helg!

Svar: åååh tack Felicia! <3
Hemma Hos Felicia