My home

När jag var hemma i Larsmo passade jag på att hänga så mycket med familjen som jag bara kunde. Syster hade också semester under denna helg så hon kom över, vi tog vårt pick och pack och begav oss in till Jakobstad för lite lunch. Vi tog även med oss Alfons så han skulle få lite frisk luft. Vi tog ett varv genom skolparken också. Det var lite tråkigt att det blåste denna dag för vi kunde inte riktigt spendera så mycket tid utomhus. 
 
 
Det är fortfarande lika vackert! 
 
 
Det blev lunch inne på Roberts Coffee, där jag valde en god fetaost och spenatpaj och syster tog en god macka med kyckling om jag inte minns helt fel. Vi satt en stund i solen innan det blev för kallt. Det blåste väldigt kalla vindar denna förmiddag.
 
 
På eftermiddagen åkte vi till villan. Vi tog även med oss Aurora så hon fick bekanta sig med stället. Jag hade även planerat att öva henne i koppel men blåsten skrämde henne så vi får ta det en annan dag. Men hon är så söt i sitt lilla koppel. Gulle! ♥
 
 
Mamma & syster!
 
 
Och så körde vi lite grillat också. Min första gång denna säsong. Alltså grillat är nog det bästa jag vet, majs, halloumi, potatis, you name it! Längtar redan till nästa gång!
 
 
Det var skönt att spendera några dagar på hemmaplan. Eftersom att jag jobbar denna sommar så kommer det bli mindre tid på villan detta år, så försöker ta vara på de gånger jag hinner och har tid! ♥
Robert's Coffee - jakobstad - larsmo - skolparken - villaliv