Event på Caroline's underkläder

Visste ni att cirka 70% av alla kvinnor använder fel bh-storlek? Har ni koll på hur många gånger i veckan man ska tvätta sin bh samt hur man ska tvätta den? Det är inte så enkelt som man kan tro, det här med underkläder. 
 
Igår fick jag äran att delta i Frukostflickornas event på Caroline's underkläder, ett väldigt lärorikt evenemang må jag säga. Jag lämnade eventet med en står påse kunskap. Carola, som äger företaget, lärde oss bland annat att man ska tvätta sin bh 2 gånger i veckan och helst för hand. Hon berättade även om de olika modellerna och märken som man kan hitta i butiken. Michaela visade även hur en bh ska sitta samt hur den INTE ska sitta, det var verkligen en ögonöppnare. 
 
 
Det bjöds även på en liten mingelbuffée från Aroma under kvällen! 
 
 
Michaela berättade även om sin favoritbh som hon nu varit förälskad i i 3 år och som sitter som en smäckl! ♥
Mina fina vänner var också där för shopping och mingel! 
 
 

WOW. Vilken kväll! Jag tror att alla var supernöjda med kvällen. Tack Michaela, Frukostflickorna och Caroline's underkläder för en magisk kväll. Det är precis sådan här kunskap som vi kvinnor behöver lära oss, som underlättar i vår vardag! 
Aroma Bageri - caroline's underkläder - event - frukostflickorna - michaela finne