Första maj - picknick

Vi firade in maj månad med massa godsaker. Jag jobbade dessvärre på Vappen så Elin och jag bestämde oss för att köra en liten Första maj picknick (eller som när man gick i lågstadiet: Första maj-kalas). Vi möttes upp runt lunchtid för att införskaffa lite godsaker. We went all in. Jag älskar när det finns saker att fira. 
 

På menyn kunde man hitta croissanter, en läcker mozarella sallad, en grön smoothie, choklad, munkar, vattenmelon och jordgubbar. Jag hade även köpt lite cava att skåla i. Vi hade dock tänkt oss en mysig picknick i parken MEN termometern visade runt 5 gradfer ute och under dagen började det också regna. Inte det optimala utomhuspicknickvädret. Det skjuter vi upp till senare i maj. 
 
Men det gick ändå bra att mysa inomhus. 
 
 
Hörni, Elin har även kapat av håret förra veckan. Alltså WOW säger jag bara. Det var supermodigt av henne och visst passar hon bra i kort hår?
 
Jag tyckte att det här var ett superbra sätt att kicka igång maj månad på. Så läckert med en fräsch lunch i ett härligt sällskap! Tack Elin för en fin eftermiddag! ♥ 
Marimekko - croissant - första maj - grön smoothie - lunch - mozarella - picknick - smoothie - vattenmelon
3
ISA

Inomhuspicknick är MINST lika bra! Ser galet gott ut, mums. Och jaa, hon passade så bra i page, det kan du hälsa :)

Svar: haha det ska jag göra! :)
Hemma Hos Felicia

Therese

Vad gott och mysigt ni har det =)

Anonym

Men oj så gott det såg ut!