Happy moments from Umeå

En liten throwback till vår weekend i Umeå. Det är nu mer än en vecka sedan men bilderna därifrån är så vackra. Kan inte sluta drömma mig bort. Jag tänkte dela med mig av ett par ögonblick från resan som gjorde mig lycklig. 
 

 
Att bara får sitta och njuta längs älven med en kopp kaffe. Underbart. Det är sällan man unnar sig sådana stunder i livet. 
 
 
Vi var inte ensam om att vilja sitta ute och njuta av solen denna vackra fredag. 
 
 
Honeycomb hade även en egen glassbil i parken. Hur mysigt! 
 
 
 
Eftersom att mammas födelsedag var på inkommande så beslöt vi för att fira den inne på Sjöbris med lite goda drinkar. 
 
 
Vi fick en plats längs med vattnet. Jag bjöd mamma på en sommarkanna med smak av äppel. Där satt vi och njöt av tillvaron och att ha en ledig eftermiddag. Så underbart! 
 
 
Här var livet gött!  ♥
 
Umeå - honeycomb - kaffe - sjöbris - umeå älv