Happy weekend

Mina tre lediga dagar är nu över, nu väntar 7 grymma arbetsdagar innan jag och mamsen beger oss på weekend tillsammans. Det måste vara lite blod, svett och tårar innan man får lyxa till det. 
 
Men jag är redo, man kan nog säga att jag vilat upp mig under de här lediga dagarna. Vädret har minsann varit kasst så man har kunnat hitta mig i soffan med en påse godis om kvällarna. Det är ju lite mysigt det också. Jag har hunnit ta mig igenom en serie och påbörjat en annan, jag har också läst 1 bok och påbörjat en annan. 
 
Jag har också fotat en outfit som ni ser nedan. Man skulle nästan kunna tro att det är härligt vårväder på bilderna, men jag tror att temperaturen låg på +5 och att det blåste kalla vindar. 
 
Jacka_Cubus
Tröja och byxor_Second Hand
Tygpåse_Marimekko
Skor_Asos
 
 
Hoppas att ni får en riktigt härlig helg! För mig blir det mycket fokus på jobb men ska försöka varva det med mysiga promenader och god mat! Då blir det en toppenhelg! ♥
Dagens outfit - Marimekko - cubus - tygväska
3
Sarah

Soffhäng med godis lät inte helt fel ändå :) Så roligt att åka på en weekend :)

Linnea Kinis

vad härligt med en weekend att se framemot :)

Svar: hihih ja verkligen!
Hemma Hos Felicia

Linnéa

Vad vackert hår du har!

Hur gör du för att få så fint hår?

Tips på några bra hår produkter?

Svar: Haha, jag har inga tips tyvärr! Det råkade vara en bra hårdag, annars så gör jag inte så mycket med mitt hår ;)
Hemma Hos Felicia