LAVENDEL

Jag har alltid gillat pastellfärger, speciellt denna lavendelfärg. Den är så otroligt vacker och jag tycker att jag passar rätt så bra i den färgen om jag får säga det själv. Så när jag hittade denna tröja inne på Röda korset var det svårt att inte ta med den hem. Det känns lite som att hela denna outfit är tagen från 80-talet haha. 
 
 
Jacka_H&M
Solglasögon_Jimmy Choo
Tröja_Second Hand
Jeans_Bikbok
Väska_New Yorker
Skor_Asos
 
 
OBS: Påtal om second hand, jag har ett loppisbord inne på Comboliina. Ni hinner ännu fynda för på onsdag tar jag bort alla mina grejer. Så spana in bord 259 innan det är försent! 
 
Umeå - bikbok - comboliina - elite hotel mimer - jimmy choo - lavendel - loppis - second hand
3
Malin

Åh du passar ju galet bra i den färgen, sjukt fin❤️

Alice Lindström

Älskar outfiten!

Svar: tack Alice!!
Hemma Hos Felicia

Amanda

Så fin Felicia!