Veckans favoriter

Tv-serie:
 
 
Min nya besatthet är The Act. En serie som ni kan hitta på HBO som är gjord på dokumentären Mother Dead and dearest (som du också hittar på HBO eller youtube). Man blir både förbannad och arg under seriens gång och jag har haft så svårt att inte se ett avsnitt till. Sista avsnittet kommer ut nu på torsdag och jag har sett alla sju nu så väntar med spänning. Jag kommer garanterat att se dokumentären efter detta! 
 
Musik
 
 
Jag, som många andra, har blivit besatt av Billie Eilish nya album. Alltså jag får inte nog. Jag lyssnar praktiskt taget på hennes album varje dag. Det är något med hennes texter, hur hon gjort låtarna och variationen i albumet. Min favorit är when the party's over. Älskar den! 
 
Film:
 
 
Jag har en ny favoritfilm. Ocean's 8. Jag såg den på bio och såg häriveckan att den anlänt till Netflix. Jepp, då blev det filmkväll. Jag älskar att alla är så himla badass och Sandra Bullock är en av mina favoritskådespelare. Och det här gänget är spot on! 
 
Maträtt
 
Ingen har väl missat att jag förälskat mig i overnight oats? Det är bäst just nu. Jag längtar bokstavligen till frukosten varje morgon. 
 
 
Jag gillar då också att variera toppingen, lingon, päron, jordnötssmör, torkad frukt... you name it! 
 
Instagram:
 
 
Ni har väl inte missat instagramkontot @grizzngrey? Ni kattälskare där ute, det här är kontot för er! Katterna Grizz och Grey är två superduber söta katter och bilderna är ju estetiskt snygga. In och följ! 
 
Händelse
 
Att Erica och jag invigde våren förra helgen. Vi drack lite vin längst vattnet, snackade i någon timme för att sedan avsluta kvällen med en drink på Venn. Det behövdes inget mer för att göra kvällen perfekt. Och mitt sällskap var pricken över i:et. 
 
Citat
 
Jag tycker att det är bra att avsluta detta inlägg med två av mina favoritcitat som jag hittat på pinterest. En liten påminnelse att lita på sig själv, att lev livet och att det är helt okej att precis som du är! 
 
 
billie eilish - favoriter - frukost - hbo nordic - instagram - ocean's 8 - overnight oats - the act