VAD - listan

Listan kan också hittas på Danielas och Karolinas bloggar, klicka er in hos dem för att läsa deras svar.
 
Vad gör du just nu?
Har precis kommit hem från jobbet, ätit en god middag bestående av ugnsrostade grönsaker och sötpotatis och grönsaksbollar och nu ska jag njuta av en mysig kväll tillsammans med Aurora!
 
Vad skrämmer dig?
Att bli bort glömd och ensam
 
Vad peppar dig?
Inspirerande bilder på t.ex Pinterest
 
Vad vill du ha som huvudsyssla om fem år?
Det är en väldigt bra fråga, jag vet knappt vad jag vill göra idag. Om fem år är jag nästan 31, läskigt. Då är nog min huvudsyssla att läsa böcker! Tänk vad härligt!
 
Vad får dig att gråta?
Just nu, kattvideor på Tiktok. 
 
Vad är det sista du tänker på innan du somnar?
Jobbet tyvärr om jag jobbar dagen efter.
 
Vad måste du ha hemma i matväg?
Havregurt, äpplen eller päron, havregryn och bananer
 
Vad läser du just nu?
Jackie, av Anne Swärd
 
Vad är skönt?
Att nysa, ryggmassage och att veta att man har två lediga dagar framför sig! 
 
 
Vad gör du när du är arg?
Jag är faktiskt väldigt sällan arg, jag minns typ inte när jag var riktigt arg senast. Så jag har inget bra svar på denna fråga. Jag blir bara mest irriterad och sur. 
 
Vad är din vanligaste hälsningfras?
Tjeeeena, hej, hallå? 
 
Vad är du avundsjuk på?
De som vet vad de vill göra med livet, vad de vill jobba med, var de vill bo och vilka relationer de vill ha. Jag är ett vandrande frågetecken just nu...
 
Vad brukar folk kalla mig?
I lågstadie: Felli, Felsan. Gymnasiet: Smode, Nu: Fia, Fellu
 
Vad är det viktigaste som finns?
Att få vara lycklig!
 
Vad är ingredienserna till en bra utekväll?
Shots! När jag tar min första shot för kvällen, då vet jag att det blir en galen kväll! 
 
Vad är det gulligaste som finns?
Kattungar. Och Aurora
 
 
Vad såg du senast på en scen?
Jag vet faktiskt inte, mitt minne sviker mig här. Men jag gillar inte att gå på koncerter eller festivaler eller så så det kan vara många år sedan jag sett någon på scen.
 
Vad vill du rekommendera?
Zalando, de har gratis frakt och så himla mycket snyggt!
 
aurora - disney - lista - zalando