Har du? Vem? Vilken?

Har du? 
 
Alkohol i kylen? Det finns en liten skumppa flaska i kylen, för när ett speciellt tillfälle dyker upp. Bra att vara förberedd! 
 
Något husdjur? Lilla fina Aurora. Tänk att hon fyller 2 år i juli. Tiden går så snabbt!
 
Någon favoriträtt? Jag gillar verkligen sushi, och falafel. Älskar falafel! 
 
Några framtidsplaner? Framtiden är väldigt öppen just nu. Just nu lever jag i nuet och sen får jag se hur framtiden utspelar sig!
 
Gymkort? nej, jag har aldrig ägt något. Gym är inget för mig, jag har provat.
 
Några mvg:n? I skolan var jag nog endast bra på musik och bildkonst. 
 
Något beroende? Kaffe och disney
 
 
Vem?
 
Avskyr du? Avsky är ett väldigt starkt ord, jag tror inte att jag avskyr någon. Det kanske finns några jag tycker lite mindre om.
 
Längtar du mest efter? Mitt syskonbarn. Det ska bli så spännande att få träffa krabaten. 
 
Stör du dig på? Personer som är spydiga och otrevliga
 
 
Vilken:
 
Tidning läser du? Jag läser tyvärr inga tidningar. Förut läste jag Amelia, prenumererade faktiskt när jag bodde i Umeå. Men nu håller jag mig bara till böcker.
 
Buss åker du oftast? Bussen som tar mig till antingen Nykarleby eller Jakobstad. Åker ofta buss när jag ska hälsa på familjen.
 
Dag fyller du år? Detta år fyller jag år på en onsdag. 
 
Årstid föredrar du? Sommaren, sensommaren och hösten. 
 
för cirka ett år sedan... wow vilket snökaos
 
Vad?

Gör du just nu? Kollar ett par youtubeklipp medan jag dricker kaffe och äter frulle
 
Gör dig till en bra människa? Jag tror att jag är en bra lyssnare och är väldigt omtänksam
 
Gör dig till en dålig människa? Ibland kan jag stänga in mig själv och ignorera meddelanden och sånt. I know it's bad men det hör till min introverta sida. 
 
Vill du arbeta med? Jag tror att jag vill fortsätta jobba med mat i framtiden, antingen i kök eller på något annat sätt. Men jag trivs super med det jag gör nu.
 
Har du för storlek i skor? storlek 38
 
Är roligast just nu? kattvideor. 
 
Läser du för bok? Yrsel av Annika Widman
 
Ska du göra nu? Ska snart hoppa på bussen mot Jakobstad, ska spendera lite tid tillsammans med mamma!
 
 
Ni kan också hitta denna lista på Ellens och Christinas blogg, det är alltid roligt att läsa listor och jag kan garantera att deras svar är väldigt intressanta!
 
blogglista - disney - lista
1
Hanna Karlsson

Oj, det var många frågor att svara på för dig. Kul att läsa lite mer om dig!