Coffee and breakfast

God morgon! Vilken grå och tråkig lördag vi fått vakna upp till. Men det känns ändå som att jag vaknat upp på en någorlunda bra sida. Jag har börjat denna lördag med två (!!) koppar kaffe, frukost och x-antal youtube videor. Jag har suttit i timmar vid köksbordet och bara njutit av en ledig morgon. Det är precis så det ska vara. 
 
Efter veckans jobb känner jag att det är dags för en vilodag. Benen är rätt så möra efter veckan och jag tror att man kommer att kunna hitta mig i soffan denna helg. Men jag klagar inte, jag lyssnar på kroppen och den säger att jag ska vila. Kanske någon kort promenad så att mina ben inte glömmer hur dom ska fungera. 
 
Hur ser era planer ut denna helg? 
 
 
För någon vecka sedan klickade jag hem denna bok, boken för det trogna Frozen fanet. Måste säga att jag är lite förälskad i omslaget, så fint! Boken utspelar sig helt enkelt mellan film 1 och två, man kan såga att detta är Frozen 1 ½. Jag har precis påbörjat den men den verkar lovande!
 
 
Jag har också haft ett riktkigt bra läsflow, januari har verkligen varit bra. Jag har nu påbörjat min fjärde bok detta år och vi är bara 18 dagar in på år 2020. Jag är väldigt nöjd! 
Kamilla benko - adlibris - forest of shadows - frozen 2 - frukost - kaffe