FREDAGSPEPP - inredningstips

Glad fredag på er! Jag känner att idag är det en riktigt bra fredag och tänkte att varför inte köra på lite FREDAGSPEPP? Det var ett tag sedan jag hyllat någon här på bloggen och idag är en perfekt dag för att sprida lite extra kärlek och pepp. Eller hur? För er som missat, så är FREDAGSPEPP ett koncept här på bloggen där jag "varje fredag" (nu mera sällan tyvärr) hyllar någon som har inspirerat mig under veckan som gått eller som jag tycker är väldigt duktig på vad hen gör. Om ni är nyfikna på vem jag hyllat tidigare kan ni klicka er in på kategorin högst upp i bloggen!
 
Så, vem vill jag hylla denna vecka?
 
 
Idag vill jag hylla ett instagram konto som drivs av Malena Svanbäck. På detta konto hittar du otrolig inspiration till hemmet, magiska bilder och även grymma stories. Är du i renoveringstankar, dethär är kontot för dig. Idag vill jag hylla @uppsalahouse. Malena och hennes kille har byggt hus i Uppsala och på kontot får man följa med i processes, lite inredningstips och småp glimtar av hennes vardag som gör mig så avundsjuk. 
 
 
Så, in och kika. Följ när ni också är där, för ni vill inte missa hennes kommande inredningstips!
fredagspepp - instagram - uppsala - uppsalahouse