Last week was fun

Nu kommer det här inlägget upp väldigt sent men bättre sent än aldrig, eller hur? Förra veckan var händelserik. Jag jobbade in i veckan men spenderade helgen hemma i Larsmo. Jag hade nämligen en examensfest att gå på och passade på att maxa mina dagar när jag ändå var hemma. Så jag har nu sammanfattat veckan i lite bilder. Kan ju varna er redan att det finns en eller annan matbild så det kan finnas en risk att ni blir lite hungriga! 
 
 
En morgon vaknade jag upp till detta. Aurora bestämde sig visst för att ligga i en konstig position och så fastnade hon i den haha. Ibland är hon lite galen! ♥
 
 
Påväg hem mot Larsmo. Mammas väninna åkte hem med oss denna dag så jag och Aurora tog baksätet. Väldigt mysigt. Även denna gång gick allt superbra! Jag passade på att läsa över min bok, har så många bra böcker jag vill läsa just nu och jag har alldeles för få timmar på dygnet. 
 
 
En mysig morgonpromenad i Larsmo. 
 
 
I fredags åt jag tortillas. Det kändes som en evighet sedan jag åt det och var riktigt sugen. Och gott var det! Kan det bli fel med tortillas, i don't think so!
 
 
Examensfest! På lördag var det dags för att fira Jonatans examen. De bjöd på massa gott och hembakat. Alltså spana in marängtårtan och kanelbullarna!! Det bara vattnas ju i munnen. Det var en riktigt kul kväll! Dock hade vi lite otur med vädret så vi kunde inte riktigt va utomhus, men det gick bra ändå!
 
 
När åt ni plättar sist? Jag kan inte ens minnas, jag tror att det kan vara någon gång hemma hos mormor för många år sedan. Så när jag blev bjuden på plättar i lördags så var jag inte sen med att tacka nej. 
 
 
Jag har fikat med Anna-Sara inne på Fiika. Vi satt nån timme för att catcha upp och dricka varsin kaffe. Det var länge sedan jag var inne i Jakobstad så det var mysigt att va där igen! 
 
 
Söndagsmiddagen bestod av det jag gillar bäst på sommaren, grillat. Här hade vädret svängt och solen (samt värmen) var tillbaka. Så vi kunde sitta utomhus och njuta av veckans sista solstrålar. Och vattnet var spegellungt!
 
 
Jag avslutade helgen med filmen Corpse Bride! En fin och rolig helg att se tillbaka till. Nu får jag räkna ner mina jobbpass (3 st nu) innan jag åker tillbaka mot Larsmo för 2 veckors semester! 
Corpse bride - Fiika café & Interior - Tortillas - aurora - examensfest - jakobstad - larsmo - plättar - villa