Lista - random fakta om mig

Vad är nu bättre än att avsluta denna vecka med en lista, en lista med 34 konstiga frågor. Jag hittade denna lista på Sofia Donners blogg för ett tag sedan men har varken haft tid eller ork att skriva klart den. Men idag hittade jag orken och delar nu med mig av 34 konstiga saker om mig. Hoppas att ni haft en härlig helg, att ni nu är uppvilade och redo att kicka igång en ny vecka! 
 
 
1. Gillar du blåmögelost?
ÄLSKAR blåmögelost. Jag ser framemot när det blir okej att köpa hem pepparkakor. Älskar kombinationen pepparkaka och blåmögelost. Det kommer ätas kollosala mängder i vinter.
 
2. Cola eller pepsi?
Idag, Cola. När jag gick i högstadiet var jag besatt av Pepsi, vi hade alltid det hemma om somrarna. Men nu är det Coca Cola som gäller.
 
3. Har du en pistol?
Oj nej, det har jag verkligen inte.
 
4. Whiskey, tequila eller vodka?
Vodka, du kan blanda så många coola drinkar med det. 
 
5. Hot dogs eller osthamburgare?
Hamburgare alla dagar i veckan. 
 
6. Favoritmat?
Jag gillar verkligen falafel. Så alla rätter med falafel är en succée!
 
7. Vad dricker du på morgonen?
Kaffe, kaffe och kaffe. MÅSTE börja min dag med två koppar kaffe för att kicka igång hela kroppen. För mig smakar också kaffet bäst om morgnarna!
 
 
8. Kan du göra 100 armhävningar?
Absolut inte. Här finns inga armmuskler what so ever!
 
9. Sommar, vinter, vår eller höst?
Jag måst som bäst under sommaren, men föredrar också en tidig höst. Ni vet, innan det blir sådär äckligt grått. Fyller ju också åt om hösten, alltid något att se framemot!
 
10. Har du glasögon?
Jag har ett par fake, med vanligt glas. Annars har jag inget behov av glasögon!
 
11. Fobier?
Nej, det skulle jag nog inte säga. Det finns saker jag är rädd för men inget som jag skulle kalla som en fobi.
 
12. Favoritdag i veckan?
Kanske onsdag, då har nästan halva veckan gått och man har lika mycket kvar av veckan. Eftersom att jag ofta jobbar helg så innebär "helg" typ aldrig helg för mig, utan jag får ta helg när det passar liksom. Mitt i veckan ibland!
 
13. Tror du på spöken?
Bra fråga. Jag har aldrig upplevt något övernaturligt men jag gillar tanken. Tycker det är lite spännande att se videor när folk besöker hemsökta hus och de upplever något, om de fejkar det då eller inte är väl upp till tittaren. Men ja, kanske jag tror på spöken. Eller vill iallfall.
 
14. Regn eller snö?
Regn, snö gör mig så kall.
 
15. Piercingar?
Jag gjorde hål i öronen i högstadiet, men de har nu växt ihop igen. Jag föll nog bara för grupptrycket. Alla hade ju hål i öronen, självklart var ju jag också tvungen att ha det. 
 
16. Pommes frites eller lökringar
Våra fries på Friends & Brgrs, det finns inget godare!
 
17. Barn? 
Inte aktuellt just nu haha
 
18. Favoritfärg?
Just nu, lila. Men annars är det nog pastellfärger som gäller
 
 
19. Favoritmusik?
Länkar min spority playlist HÄR
 
20. Kan du vissla?
Jo det kan jag, men inte som ett proffs.
 
21. Var föddes du?
Larsmo, eller egentligen Jakobstad
 
22. Har du syskon?
Jag har en otroligt vacker syster!
 
23. Har du någonsin blivit arresterad?
Nej, det har jag inte. Jag har inte ens fått böter. 
 
24. Något ingen skulle tro om dig
Att jag var en hästtjej i lågstadiet. Eller det kanske man skulle kunna tro. I don't know!
 
 
25. Religiös?
Hm, jag går inte i kyrkan och vet inte riktigt om jag tror på något.
 
26. Dusch eller badkar?
Alltså om man hade ett badkar skulle det ju va hur gött som helst. Vilket drömliv!
 
27. Är du en god vän? 
Jag tror jag kan vara en bättre vän, ibland tar min introverta sida över och ställer till det ibland!
 
28. Brutna ben?
Inte ett ända!
 
29. Hur många tv- apparater finns det i ditt hem?
Jag har nog bara en.
 
30. Värsta smärtan?
Det skulle nog vara om någon i min familj gick bort. Jag vill inte ens tänka tanken!
 
 
31. Gillar du att dansa? 
Jag har kommit fram till att jag inte riktigt gillar att dansa. Inte på klubb, inte vals, inte salsa. Nej, dans är nog inget för mig. 
 
32. Lever dina föräldrar fortfarande!
Jajjamen, lever och mår. 
 
33. Gillar du camping?
Till 50%. Jag skulle vilja göra en husbilssemester, men tanken av att t.ex. sova i tält är ju hemsk. Så det beror helt enkelt på hur man definierar ordet camping!
 
34. Är du konstig?
Ja, till 110%.
lista
1
Anna

Åh, vad sugen jag blev på pepparkakor och ost nu :)

Svar: då är vi två!!!! Är det okej att köpa pepparkakor redan ? ;)
Hemma Hos Felicia