Leather

Stickad tröja_ Second hand, Väst_Wautsi men märket är Sisters Point, Byxor_H&M

146
Kajsa.

Sv; Tack visst är den ;)

moa

Älskar din outfit! :) Hur kommer det sig att jag inte hittat din blogg förrän nu?! Supergrym ju!

Hanna - Mode, smycken och min vardag

Snyggt!

J E N N I F E R

Snygg outfit! :D

Elin Sundberg

kolla gärna in på min blogg:)

jenny

Snyggt!

Michelle

Shit vad jag älskar ditt hår

EMMA

Snyggt ! :D

Jossie

Vilken fin blogg du har :D <3

Sandra

Snyggt! :D

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

fint :D

zelda

snyyyyyygggt!

Louise

Snyggt!

Nathalie B

Sjukt snyggt!

Yohanna

Har du någon som plåtar dig eller hur gör du med att fota alla närbilder och outfits? :)

jessica

fin tatuering!

L I N N (www.linnslifeee.blogg.se)

Fint :)

Sarah

Helt awsome tatuering! :)

E L I N F E L I C I A S

snyggt!!

jr

Fint :)

ALICE KOSKELA - FOTO / VARDAG

Snyyggt!

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

I ♥ PINK !

Hanna Håkansson [ Foto ]

snyggt! :)

marie jourdain

gud va fin du är. grym klädstil !

Mandy - En Musikblogg

sjukt snyggt !!



sara

FIN!!!<3

Linnea Matros

Åh så fin du är!

Marina

Så fin blogg!:)

Nattiiz

Skitsnyggt!

N E L L Y

Jättesnygg tatuering!

ebba och isabella

vi har just nu vår första dagens blogg på vår blogg :)

var gärna med i den :)

Therese

åh älska ditt hår!!

yasmine

måste säga att du har en hemskt vacker tatuering,hur fick du idéen?

Fannie

Snyggt!

marie

fin tatuering!

Nathalie Tegelstam

As snyggt!

Vad fin tatuering du har ;)

Maria en Norrlandsblogg

jätte snyggt :)

Lina

Hej!! Älskar din blogg verkligen!! Hoppas att jag kan få lika stor blogg som du någon dag :D Besök gärna min blogg som handlar om mode, skönhet och mitt liv ;)

jennie

Snyggt!

Maria [Fotoblogg]

Så snyggt, gillar verkligen din tatuering!

mary

fin tatuering :D

ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

ååh, jag älskar din tatuering! skulle vilja ha en liknande =)

alessia

snyggt !

rebecca tjäder

sjukt fin tatoo!! men gillar kläderna också :D

i ♥ p h o t o - Tilda

Jättefin blogg! :)

Louise ♥

Jag älskar din outfit! ♥

Moa - Mamma till Ella ♡

Galet snyggt hår :)

Sabina

Så himla snyggt!!

HollywoodDiamond

En speciell bloggerska har utnämnts Dagens Hottie på Hollywood Diamond, vem kan det vara? Kolla in, det kan vara du! Kram!

Anonym

bloggving byte?

AnaiisWilson

Såååå sjukt fin du är !

Världens underbara blogg !

Kram <3

elin

vad snyggt!

Maggiebell

ÄLSKAR DITT HÅR!

Kadde'

sjukt snygg väst!

Anonym

Så snygg stil och så himla söt du är! :)

IJAS GARDEROB

västen var grymt söt :) älskade att den var så annorlunda över axlarna!

Ellen

Snygg tatuering! Är sugen på någon form av svaveltatuering själv.. ;)

nathalie.

fytusan så snyggt!

Jennsan

snyggt!

ida

Det var galet snyggt. Jag gillar din tatuering har själv en liten fågel på handen fast ovansidan under tummen.

l e l l e e e s [foto]

understa bilden är grym, älskar tatueringen!

gaabriellaa -

fin blogg, och JÄTTEFINT hår har du ! :)

Marina

Vilken grym skinnväst! Gillar :)

Alexandra Kjellman

Härliga bilder!

Sofie

Älskar t-shirt-tröjan! :)

Moncan

Du har grymt och vackert fint hår :)

Liv

Gud va fint hår du har! Jag hittade din blogg nyss och har aldrig varit inne på den förut med den verkar vara skithäftig ju!:)



Kolla gärna in min blogg också och du har lust.

Jennie

Fin blogg du har och skit snygg stil!!!

Saga

Fin du är.

Ps. Älskar din tatuering.

Jenny

västen var jättefin, lika så din tatuering (:

ELLENJ

älskar din tatuering! superfin!

Alexandra - stylealex (:

fina bilder :)



allt bra annars? ;(

Anna Mountain

det var ju fint outfit du visa Felicia

Julia

sjukt fin :)

Maria - FOTO, SHOPPING & HÄSTAR

Jätte snyggt :D

Ackelina ★

Wow vilket hår så snyggt :)

Rebecca

Skitsnygg outfit!!

vanja

snygg:D

Bella ♫♪

Snyggt!! :)

AlexandraRoberg

åh vilken fin tatuering!

alexandra

åh, vilken fin tatuering! :)

+ L I N N E A +

snygggt!!

Systrarna w

Bra blogg! Kolla gärna in på min och mina systrars blogg och kommentera gärna!

Sarah

fin tatuering

julia johansson

fyfan vad snygg tattoo!

Victoria

fina bilder :)

KiwiBerries

fina foton!

Solav

Vad vacker du är! Ditt hår är helt underbart!

Amanda

gud vad du är snygg, och fin tatuering!

Neliiizh

Fin tatuering! :)

AlexiaL

riktigt snygg outfit:) diggar tröjan och västen ihop:)

B

fin färg på håret! :)

josse

Om du vill ha chansen att vinna ett par Ray Ban solglasögon så läs mitt senaste blogginlägg ;)

BINA

SÅ SNYGG DU ÄR

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Snyggt! :)

sandra

grymt snygg outfit!

sanna karlsson

gud så fint! :)

Liza Ellisson

såå snyggt!

alvanylander

åh, herre vilken härlig stil du har!

felicia-

fiiint!

Sara

Riktigt snyggt !

lillage

älskar ditt hår :D

Erika

Älskar din tatuering! :)

anna

tack blogg.se att dom gör så att man hittar dem bästa bloggarna som din:D

Ida

Snyggt!

Anonym

snyggt!

clara

så snyggt!!

Vilma

Fin outfit <3

Felicia

Gud, så snygg du är.:D



(Skulle du kunna besöka min blogg?)

Fоtомояsan

fin =)

Estelle

Fin blogg och fna kläder :) lägg upp foton så vi ser lite tydligare! KOlla gärna in min blogg för inspiration! :)

Hanna

Sjukt snygg tatuering :)

Moa Björklund

snygg outfit! :)

Sabina

Jag kommer också göra liknande tatuering som du har på armen - svalor? i framtiden! :) så snyggt!

Jätte fin blogg du har. :)

LARA JOHANSSON - photos&texts

Snyggt det där!

Freja

Snyggt! :)

BAEAE

Asså hej, vi har också en blogg. Vi skrev typ om sånna hära böcker typ, de är asså ganska bra, eh.

Malin

snyggt!

Vill du vara med i veckans blogg tryck på länken :D

http://malinostling.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

Yohanna

Jises vad snygg du är!

Alexandra Lundberg

Otroligt snyggt!

jenny

grymt snygg outfit!

Angelica

Gillar din hårfärg!

Linas blogg - My way

Älskar verkligen din tatuering, inspiration till tusen! Tycker att tatueringar ska symbolisera någonting, inte bara vara krimskrams :)

Amanda

din tatuering, så grymt snygg!

Anonym

Otroligt snyggt!

Och ditt hår, galet fint alltså!! :)

frida nyburg

Fina bilder:)



Allt bra?



kram Frida

Sara

Sjukt fint hår! :D

Daniella

Skitsnygg tatuering!

Älskar ditt hår!! :D

EMELIE - live the fkn life

åhhh vad fin du är!!

bellaaaa

Snyggt :D

Linnéa

Jäkligt snygg tatuering!!! Har alltid tänkt att jag ska ha en fågel på handleden men fan vad snyggt med flera i det "mönstret"!!

Ebba ♥

Guud va jag älskar din tatuering ! kram

Isabell

Jättefint och underbar tatuering! :D

Hanna

Hej, vad gör du??

Vilken fin blogg:)

Signe!! :)

Jättefin tröja!! Titta gärna in på min blogg!! :)

Anonym

Fin blogg :) Kika gärna in min och kommentera gärna :D

sara

Är second hand affären en loppis affär?:)

Caroline

Älskar din hårfärg :) är den färgad eller e den din natruliga?

J E N N I F E R

Fina bilder! :D

Isabelle Teckning&Foto

Underbart! Jätte fina bilder, speciellt den med tatueringen :>

Tova ♥

snyggt! :-D

Nettez

Fina bilder!

Allt bra med dig? :)

we around the world

snyggt! :)

Tanya

riktigt snyggt!