Almost Christmas

 
 
Ett av mina favoritalbum när det kommer till julmusik. Man blir så fridfull när man lyssnar på det. Jo, jag har tidigt börja lyssna på julmusik detta år. Helt ovanligt för mig. Haha! ♣
 
Har ni något favoritalbum, eller kanske bara en låt såhär inför julen?? 
Julafton - Michael Bublé - christmas - musik - xmas
6
Emelie

Sv: Det var det också kan jag lova! Bland favoriterna ^^

All I want for christmas med Mariah Carey är nog en av favorit julsångerna för mig :)

Kram

victoria

SV: Jaa, så gott!

Elinore

åå han är så bra :D

Själv älskar jag Happy xmas war is over med John Lennon! När jag hör den, då är det jul för mig :D

KlaraJosefina

sv; tack så jättemycket! :D

Jag tror aldrig jag skulle kunna välja en speciell jullåt. Men Michael Bublé kommer alltid vara en av favoriterna!
Kram på dig!

Hanna

Älskar nästan all julmusik, det är så svårt att välja haha! :)

Carruuu

Nu går det att kolla vem som blev denna omgångens vinnare av Veckans blogg! :-)

och ja förresten, fairytale of new york!! :-)