Veckans Blogg

 
Åh, gud vad länge sedan jag gjorde en Veckans Blogg. Nu när vädret är grått och trist blir mina inlägg få och blogginspirationen försvinner. Vill helst bara sitta under en mysig filt och dricka te. 
 
Okej, så nu kör vi:
 
Reglerna är enkla. Allt du behöver göra är att slänga in en kommentar i kommentarsfältet att du är med och deltar. Enkelt, eller hur. 
Avslutar denna "tävling" på söndag (10.11) och vinnaren presenteras på måndagen (11.11)
LYCKA TILL! 
 

AVSLUTAD!
 
 
 
15
Ingrid

Jag är med! :)

Jenny

Åh, jag är med! :)

Rosanna

Jag är med! :)

Jennie

jag är med! :D

emzi

Jag är med :)

Ida

Vad skoj. Klart man är med :D

Katarina

Jag är med!! :)

sinisterkid

I'm totally in!

Alva

Jag är med :) så himla roligt med sånna här tävlingar ^^

Molly

Jag är med! :) och tack så mycket för din kommentar på min blogg!

Johanna - a piece of everything

jag är gärna med! :)

adela

Jag är jätte gärna med!! :D

amanda

jag är med!:))

Matilda

Jag är med :)

sofie

åååå vad kul! är såklart med :)

kram