I cannot live without books

 
Nu har du din chans att tipsa mig om din favoritbok. Har en riktigt "boktorka" just nu och har ingen aning om vad jag ska läsa. Så tipsa mig gärna om en bok, vilken som helst. Fantasy, thriller, romaner.. You name it.
 
Och som tack för att ni delade med er av era favoritböcker kommer jag senare att skriva en liten recension av boken. Lite vad den handlar om och vad jag gillade/inte gillade så att även ni får lite tips på bra böcker!! ♥
 
books - böcker
8
mamma

Mons kallentoft "sommardöden" :) ♥

bockeen

50 shades of greyyyy ;;);)

Camilla

Jag älskar att läsa böcker och mina favoritförfattare är James Patterson och Mark Billingham! Sen har jag hört att John Greens böcker är riktigt bra, dock har jag inte läst dem än.

Om du har tips på några bra böcker du redan läst så får du gärna göra ett inlägg om dem! :)

Celine

The Mortal Instruments! Läser den serien just nu helt kär haha!

Svar: åh vilken tur, håller precis på med första boken!! :)
Felicias mode

anonym

Det av Stephen King

Linn

Vad fint! Nu är veckans blogg avgjord! Kika gärna in om det var du som vann :)

annie

Där regnbågen slutar av Cecelia Ahern

Anonym

En shopaholics bekännelser och Lars Keplers böcker är också bra!!:)