Boyfriend tag

 Nu mina läsare är det dags för en boyfriend tag! Ja, fick riktigt sätta mig ner och förhöra killen, jag tror att han tyckte att detta var riktigt svårt. Jag hittade dessa frågor på Danielas blogg, så klicka HÄR för att spana in hennes pojkväns svar. Alltid lika roligt att se hur bra ens pojkvän verkligen känner en!
 
1. Var kysstes ni för första gången och hur var det?

Joakim: Det var på en nyårsfest och det var jättenervöst. Jag frågade dig om du ville kyssa mig vid tolvslaget. Du var kort, men ja nog var det en mysig puss.
Felicia: Haha som om jag skulle ha blivit längre på dehär två åren vi varit tillsammans? Men du var jättemodig! 
 
2. Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på?
 
Joakim: Du kollar på Frozen, eller någon Disneyfilm!
Felicia: Wii, så rätt!
 
3. Nämn en maträtt hon inte gillar

Joakim: Det skulle vara lättare att nämna en maträtt hon gillar, du är så himla petig!
Felicia: Whatever...
 
4. Ni ska gå ut och äta och dricka. Vad beställer hon?

Joakim: Kyckling ceasarsallad och vatten. EVERY TIME!!
Felicia: Int nu varje gång, ibland så känner jag för att käka nåt ohälsosamt!
Joakim: ...väldigt sällan.
 
5. Vilken skostorlek har hon?

Joakim: 36?
Felicia: HAHAHA
Joakim: Vadå???
Felicia: Jag har 38.
Joakim: Jaha, i was close though.
 
6. Om hon hade samlat på nånting, vad hade det varit?

Joakim : doftljus, som alla brudar. Fast du har ju din samling på Disneyfilmer. 
Felicia: jahaja.
 
 
 
7. Vad skulle hon kunna äta varje dag?

Joakim: avocado!
Felicia: avocado???
Joakim: Jag tycker du äter det hela tiden
 
8. Hurudan musik lyssnar hon helst på?

Joakim: Punkrock!
Felicia: Känner vi ens varandra? 
Joakim: näh men akustiska covers på låtar.
 
9. Vilken är hennes sämsta egenskap?
 
Joakim: din sämsta egenskap? Men du är ju perfekt gumman!! 
Felicia: åååååh, jag smälter! Pluspoäng!
 
10. Vem är hennes bästa vän/vänner?
 
Joakim: Villes flickvän och din mamma
Felicia: Vilken fin kombo.
Joakim: Bästa kombon.
 
11. Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om
 
Joakim: Jag vet inte, spelar för mkt playstation kanske? Vilket jag inte gör!  Och kanske jag är en liten festprisse... Till ditt stora förtret.
Felicia: Du har så rätt!
Joakim: Bäver.
 
12. Tränar hon? Vilken sport i så fall?
 
Joakim: Du är ut och går en massa, fast det är ingen sport. Men jaa...
Felicia: Jag håller inte på men någon sport...
 
13. Vad kan hon hålla på med i flera timmar?

Joakim: läsa böcker och bloggar! Och youtube!! 
Felicia: rätt, rätt och rätt!
 
 
14. Har hon någon unik talang?
 
Joakim: Du är bra på att sjunga och så är du bra på att se söt ut när du vill ha nånting. 
Felicia: Jag övar på mitt "puppy face" flera timmar per dag
 
15. Vad är/var hennes favoritämne i skolan?
 
Joakim: Bildkonst
Felicia: Korrekt
 
 
 
16. Vad var ditt första intryck av henne?
 
Joakim: Du var ganska tyst av dig och du hade fint oranget axellångt hår! 
 
 
17. Vad är det bästa med henne?
 
Joakim: Din snaggletooth! Det är din tand som pekar ut när du ler, den är jättecharmig!
Felicia: Bra att någon gillar den!  
 
18. Vilken är hennes favoritfärg?

Joakim: TURKOS!
 
19. Hur går hon klädd hemma?
 
Joakim: Tshirt/topp och shorts! 
 
20. Beskriv henne med tre ord. 
 
Joakim: tjej, kort och söt
Felicia: Vad påhittig du är!
 
21. Berätta något om henne de flesta inte vet
 
Joakim: Din bh-storlek!
Felicia: Du vet inte min bh-storlek!!!
Joakim: B? 36?
 
22. Vem sa "jag älskar dig" först?
 
Joakim: Jag. Skyldig!
 
23. Vad brukar ni oftast gräla om?
 
Joakim: Vilken film vi ska se när vi ska ha filmkväll! 
Felicia: Du vill se superhjältefilmer varje gång och jag vill se...
Joakim: ...romantiska komedier..
 
24. Vem är hennes kändiscrush?
 
Joakim: Orlando Bloom, Alex Pettyfer och mig såklart!
Felicia: Här har vi bra självförtroende!
 
25. Berätta om något pinsamt hon gjort
 
Joakim: Jag vet int om du gjort något sådär riktigt pinsamt, du är så försiktig av dig
 
 
 
26. Hurudana filmer gillar hon?
 
Joakim: Egentligen så har du ganska varierande smak. Typ romantiska komedier, action, skräck, rubbet! 
 
27. Vad är hon bra på?
 
Joakim: Du är bra på att veta vad du vill! Om du har bestämt dig för nåt, så för du saken igenom!
 
28. Nämn några saker som gör henne glad.
 
Joakim: glass, när jag är gullig, massage, starbucks (basic white girl) 
Felicia: Massage kommer nog på första plats! Du är så bra på det!
 
29. Vad är hon besatt av?
 
Joakim: Starbucks...
 
30. Hurudan är hon som flickvän?
 
Joakim: Du är förstående, du är tålmodig..
Felicia: Tålamod behövs jo..
Joakim: helt enkelt superduper! 
boyfriend tag
5
Lille John

" Men du är ju perfekt gumman!! "
Feegis... :P Detdär är att undvika frågan.

vickan

men aah va ni är söta då. dör :')

Svar: DU DÅ!!!
Felicias mode

Maria Frände

Men åååh, så gulligt. 😍❤

daniela

men åååh va mysigt svar de första!! Och va kul att ni fyllde i den, skratta flera gånger :'D

Cindy

Vilken rolig tag! Stjäl den av dig i helgen, hoppas det är ok :)

Svar: Absolut!! :)
Felicias mode