Vi lever i nuet

Mobilkameran har varit väldigt aktiv under dehär två veckorna. Jag har känt att det har varit enklare att bara ta fram mobilen istället för att släpa på den stora kameran. Men vad har min mobil sett dehär två senaste veckorna?
 
 
Jag har läst en massa, både studier och bra romaner. Har också mumsat på frusna vindruvor!
 
 
Förra veckan lunchade jag inne på Barista här i Umeå. Provade deras ceasarsallad och deras latte. Gott var det. 
 
 
Jag har druckit en massa te. Allt från grönt te till svart te i olika smaker! 
 
 
Två frukostar från veckan. Har testat på Lindahls kvarg med latte macchiatosmak. Så himla god. Ska helt klart köpa hem flera nästa gång jag sticker och handlar. 
 
 
Har kunnat spendera lite tid på balkongen. Solen har varit framme så då måste man passa på. 
 
 
När Joakim kom hit var jag tvungen att repetera lite kemi så han passade på att göra lite studiearbete han också. Och så vann jag ju också ett Yankee Candle! 
 
 
Joakim och jag älskar sushi så vi gick in till centrum för att njuta av det bästa som finns. Jag älskar verkligen sushi. Kan lugnt äta det flera gånger i veckan. 
 
 
Två middagar som jag och Joakim åt under hans vistelse i Umeå. Tortillas blev det på fredag och på torsdag blev det hemlagad pommes med kycklingfiléer! Mums! 
 
 
Denhär veckan har jag njutit av en lite längre promenad mot kvällen. Skönt att få lufta hjärnan lite efter lite skolarbete. Så härligt att gå längs vattnet! 
Barista - Sophie Kinsella - Tortillas - Umeå - Yankee Candle - caffe latte - kvarg - lindahls - mobil - strömpilen - sushi - the sea street sushi bar
5
Solin

SV: Det fanns verkligen allt från chokladmuffins till rabarbermuffins, jag tog den med rabarber, vanilj och kardemumma!:)

N

Jag är ofta så att jag ej orkar plocka fram kameran och det istället blir med mobilen :P

Viktoria Eriksson

så fina mobilbilder, mysiga! :)

Svar: åh tack så mkt fina du!!!
Felicias mode

Isabelle Olofsson

Men hur mysig är du inte?? Vill hoppa in i bilderna haha!

Svar: åååh tack så mycket fina duu!! :)
Felicias mode

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt :) Så härligt att läsa en massa :)

Svar: ja verkligen! Älskar att läsa! :)
Felicias mode