Hotellfrukosten

 
Den obligatoriska hotellfrukosten. Jag gillar verkligen den mysiga atmosfären på Hotell Pilen. Eftersom att det inte är så många som bor här samtidigt är matsalen mycket liten och mysig. Det är ett stort urval av pålägg, frukt och müsli. Man kan även göra sina egna våfflor om man vill. Smten är färdiggjord, bara att koppla i våffeljärnet och sätta igång. 
 
Jag har avnjutit en lång frukost nu dehär senaste dagarna med en bok som sällskap. Jag har även avslutat frukosten med en kopp kaffe, de har en cool kaffemaskin som jag bara var tvungen att testa. Imorgon är det min sista hotellfrukost innan jag tar mitt pick och pack och flyttar in till min splitternya lägenhet! 
 
Hotell Pilen - före dig - hotellfrukost - kaffe - lucie Whitehouse
1
Sara

Låter jättemysigt! Älskar hotellfrukost