TVÅ LOPPISFYND

Jag var inne på S & F loppiset här i Umeå i söndags med målet att fynda några stickade tröjor. Jag tyckte att min garderbo behövde lite tillökning av varma och mysiga tröjor. Två fina stickade tröjor fick komma med mig hem!! Båda är av längre modell och passar perfekt till ett par tights eller ett par vidare sköna byxor! 
 
 
En vit stickad tröja för 25 kronor.
 
 
Älskar färgen på denna! Den blev min för 40 kronor. 
S & F - Umeå - fynd - loppis - second hand - stickat
5
mamma

Så fina och billiga :)

Nike

Tjusiga! Fint med lite längre modeller. Jag tycker att det är svårt att hitta kläder på loppis. Heminredning är inga problem (tvärtom), men just kläder hittar jag aldrig. Men det är ju himla bra, både för miljön och plånboken att bli bättre att köra second hand :)

Matilda Wikblom

Vilka mysiga tröjor! Älskar att fynda på loppis :)

Danielas Dagbok

så fina, vilka kap!

towe

båda två var superfina!