DEN STORA DAGEN

För nitton år sedan var det en mycket stor dag för mig, jag fick nämligen en lillasyster. Och ni kan ju gissa hur nyfiken man är som treåring. Vad skulle jag ha gjort utan dig, min fina syster!? Min bästa kompis i ur och skur. Hur många timmar har vi inte lekt med Barbie vid vardagsrumsbordet, hoppat på studsmattan, lekt "lavamonster" i dikesrenen och bakat efterrätter i lekstugan. Men vi har även bråkat lika mycket som vi har skrattat tillsammans. Och självklart så får vi inte glömma när vi förstörde taket i mammas och pappas sovrum. Än idag vet vi inte vems idé det var, men kanske det är bäst så. 
 
För några år sedan gled vi ifrån varandra, en elak skugga tog tag i dig och drog dig långt ifrån mig. Under nästan två år var våran relation svag och komplicerad. Ett tag så trodde jag att vår relation var förstörd, att den endast kommer att förbli ytlig. Men skuggan började släppa taget om dig i små etapper och jag började smyga mig in i ditt liv igen. Och herregud vad jag är tacksam för vår relation idag. ♥
 
Under sommaren 2016 har vi umgåtts konstant i tre månader, det är det mesta vi spenderat tillsammans på två år och jag tror att vi båda lärde känna varandra bättre på ett eller annat sätt. Alla timmar vi pratat, diskuterat och försökt hjälpa varandra. Vad skulle jag ha gjort utan dig i sommar? Du är den som gjort mitt sommarlov komplett! 
 
Sist men inte minst, ett MEGASTORT GRATTIS på din nittonårsdag Victoria. Utan dig är jag inte hel! ♥
 
 
Vi två i ett nötskal. Min syster har även fått agera outfit-fotograf under sommaren, vilket jag är mycket tacksam över (för jag vet att du ibland har gjort det fast du inte velat, that's why I love you honey). Detta är då en bild av oss hur vi är till vardags, såklart så måste vi ju kompensera med en bild av oss när vi faktiskt har klätt upp oss (och duschat och kamma håret).
 
 
Min gullunge!! ♥
 
Grattis - födelsedagspresent - happy birthday - nitton år - syskonkärlek
2
Vickiii

assåå jag döööör. <3 SÅ FINT. ÄLSKAR DEJ <3

Linda

Åh så fint, grattis till henne :-)