EN LITEN RÖD STUGA

 
I en liten röd stuga i utkanten av Larsmo befann jag mig en sensommarkväll tillsammans med mina vänner. Erica var värdinnan för kvällen och bjöd på gofika, te och vindruvor. Stugan är så mysig, endast 30 kvadrat men det rymdes hur mycket som helst där inne. Perfekt sommarställe, massiv gräsmatta och lusthus. 
 
 
Såhär såg jag ut under kvällen. Det var lite kyligare så jag körde på en blå stickad tröja av längre modell. 
 
 
Så mysigt, brasan sprakade i bakgrunden och vi snackade om allt som hänt under sommaren. Tänk att den redan är över! Mycket snack om jobb och de kommande studierna, tjejerna verkade vara redo för den nya terminen. ♥
 
 
Och solnedgången var rosa och underbar! 
Dagens outfit - barndomsvän - larsmo - mockarutor - solnedgång - sommarstuga - stuga - villamys - vindruvor
2
Ida - foto & häst

Så vackra och härliga bilder :)

Svar: tack så mkt fina du! :)
Hemma Hos Felicia

Meg

men vad mysigt! vilken idyll! har alltid önskat att min familj haft en liten sommarstuga som man kan vara i under de varmare månaderna :)

Svar: det är verkligen mysigt, så glad att vi har en sommarstuga!! Det finns inget bättre än att spendera de varmaste sommardagarna där! :)Kram!
Hemma Hos Felicia