BANANA PANCAKES to lunch

 
De gånger (4 om jag inte minns helt fel) jag har försökt mig på att göra bananpannkakor har jag alltid misslyckats. De bara fastnar i stekpannan och blir mera "scrample" istället för plättar. Men jag försökte pigga upp dem med lite bär och kokoschips. Jag ska testa ett annat recept nästa gång, kanske köra med lite havregryn också för att få en tjockare smet. Denna gång hade jag i lite mandelmjölk också vilket gjorde att smeten blev lite lösare. Men skam den som ger sig, nästa gång så ska ni se att jag gör riktig snygga bananpannkakor. ♥
Indiska - bananpannkakor - bananplättar - jordgubbar - kokosflingor - lunch
4
Melan

Åh så gott verkligen!

Emma Fernhagen

Men åh så gott! Superfina bilder också:)

Josefine

Samma här, jag lyckas aldrig få till riktiga pannkakor/plättar av dem, hur mycket jag än försöker...

Sara

Ifall du inte testat det så rekommenderar jag att steka dem i en plättpanna. Det var först då jag bytte ut stekpannan till plättpannan som mina började lyckas ;)