NEVER ALONE

 
Veckans boktips! En spänningsroman som är skriven av Elizabeth Haynes, Inte Ensam. Den handlar om Sarah Carpenter som i en bilolycka förlorade sin man. Hon bor ensam i ett hus på den engelska landsbygden, barnen har flyttat hemifrån och som sällskap har hon två hundar, Tess och Basil. När Sarah får veta att en gammal bekant som hon inte träffat på 20 år är tillbaka i landet behöver någonstans att bo tar hon tillfället i akt och erbjuder honom sin gäststuga. Minnen väcks till liv och Sarah börjar funder på om det verkligen var en bra idé... Plötsligt försvinner hennes bästa kompis, Sarahs son Louis vill inte prata med henne och Will - Louis barndomskompis - dyker upp från ingenstans. Det är något outtalat i luften och vem kan Sarah egentligen lita på? 
 
Så mycket spänning och ja, den slutade inte som jag hade tänkt mig. Det finns även en liten konstig twist också. Mer vill jag inte berätta, men jag rekommenderar den varmt. På baksidan av boken står det att den är i stil med Gone Girl, Kvinnan på tåget och Jag lät dig gå och jag håller med. Så då vet du ungefär vad du har att förvänta dig! ♥
boktips - elizabeth Haynes - inte ensam - lind & Co - never alone - spänningsroman
3
Isabella

bra tips!

Svar: ååh tack!! Hoppas att du ger den en chans! :)
Felicias mode

Josefine

Tycker det är så trevligt med dina små boktips här i bloggen, gillar verkligen det!

anne von porat Veckomagasinet

spännande bok

Svar: åh ja verkligen!! :)
Felicias mode