tortillakväll vid vattnet

En dag förra veckan bjöd jag hem barndomsvännerna Elin och Mikaela för lite tortillas ute på min villa. Har länge varit sugen på tortillas men inte haft någon att käka det tillsammans med (det är alltid roligare att käka tortillas tillsammans, det är liksom en social grej). Vi satt länge och pratade och njöt av solnedgången. Den är alltid så vacker ute på villan. ♥
 
 
Vi hade ett stort utbud att välja mellan, det är ju det allra viktigaste när man ska käka tortillas. Och jag måste varna er för dippen till vänster. Den är FARLIGT god alltså. När vi var mätta satt vi och åt av den för man kunde verkligen inte sluta. Godare dipp har jag nog inte smakat. ♥
 
 
Elin ville även känna på vattnet, om det var badvänligt eller ej. Men hon tog beslutet att det nog inte var det! Det blåste rätt mycket denna kväll också så det var rätt kyligt i luften. 
 
 
Elin & Mikaela, mina underbara barndomsvänner! Jag är så glad att vi hållit ihop i alla dessa år, fastän vi inte träffas så ofta är det alltid så himla roligt att ses. De är ju bara för underbara. 
Tacos - Tortillas - barndomsvän - tex mex - villaliv
2
Linda

Guuuud så gott!

Mikaela

åh tacos :D