MY LITTLE SISTER

Min lillasyster, solstrålen i mitt liv som framkallar ett leende på mina läppar och otroligt grymma minnen att se tillbaka på. Ni har sett henne lite här och där här i bloggen, hon fotar mina outfits (ibland mot sin vilja) och stöttar mig i vått och tort. Idag fyller hon 20 år!! Herregud vad tiden springer iväg.
 
 
"side by side or miles apart
sisters
will always be
connected by the heart" 
 
 
Ett citat jag ofta tänker på när jag tänker på min syster, fastän vi har ett hav emellan oss är vi oskiljaktiga. Näe men nu blir jag tårögd också. Bara tanken på att jag har fått en sådan fin syster gör mig så otroligt glad. Ord kan inte beskriva. Du gör mig glad, när du mår dåligt mår jag dåligt och när du skrattar skrattar jag. Älskar och saknar dig min fina syster! ♥
20 år - lillasyster - storasyster - syskonkärlek
2
Victoria

Men älskliiiing! ❤️❤️ SÅ fint! 😭❤️Älskar dej så jätte mkt, kan inte ens beskriva! Saknardej , snart ses vi ! ❤️

Amanda

Å så fint inlägg<3