HOTEL BREAKFAST

Det bästa med att bo på hotell är hotellfrukosten. Enligt mig iallafall. Jag älskar när det finns ett stort utbud av bröd, pålägg, yoghurt, müsli och frukter av alla de slag. Hotellfrukosten på Hotell Arkipelag på Åland hade allt. Utbudet var stort, det fanns flera toppings att välja mellan till din yoghurt samt smoothies och färskpressad juice. Man fick verkligen börja dagen som en prinsessa! ♥
 
 
Det fanns också lite provsmakning på Ålandspannkaka. Jag kände att jag var tvungen att provsmaka en bit när jag ändå är på Åland och det var så gott. Den hade en stark smak av kardemumma som jag älskar! 
 
 
Man kunde hitta flera åländska produkter, bland annat denna hemlagade müslin som var gjort på havregryn från Åland, samt en del åländska yoghurtar kunde man hitta i kyldisken. 
 
 
Jag längtar redan tillbaka till denna underbara frukost! En toppenstart på dagen! ♥
hotell Arkipelag - hotellfrukost - influencerresa - influencertakeoveråland - müsli - Åland - ålandspannkaka
4
Mösstanten

Hotellfrukostbuffé är bra! Finns något för alla.

Christina

Åh, hotellfrukost. <3 Jag brukar krydda min havregrynsgröt med kardemumma, så gott!

Ida ☯ the sky under the sea

Åh mysigt! Håller med om hotellfrukostar också ^^

Julia

Älskar älskar hotellfrukost! Jag gillade ju den åländska pannkakan :D