CHRISTMAS EVE

God jul! Min jul har nog gått i julmysets tecken. Jag har spenderat hela dagen med familjen i soffan med en sprakande brasa i bakgrunden samt de klassiska jullåtarna  som spelas på repeat i olika versioner. Jag började morgonen med att njuta av en kopp te framför Polarexpressen, en jultradition som jag håller fast. Vi har börjat släppa på vissa traditioner i vår familj men en del håller jag hårt vid. 
 
 
Som sagt så har det blivit en hel del soffmys för min del. Jag har inte velat lämna Aurora ensam eftersom att vi inte riktigt vet hur hon och Alfons beter sig när de är ensamma tillammans. Så vi har också umgåtts en hel del. Och så har jag börjat på en ny bok- 
 
 
En annan jultradition som jag älskar är julgröt till lunch .Jullimpa och julgröt är något som hör julen till. Så syster och hennes pojkvän kom över på lite jullunch! 
 
 
Det har varit som ett litet zoo hemma! 
 
 
Aurora fick också lite julklappar. Även hon hade varit snäll iår. Hon fick en påse gottigott och en ny leksak med kattmynta. Den kommer nog att bli en favorit! 
 
 
 
Hoppas ni haft en riktigt mysig jul. Jag har sett att många tar paus från sociala medier under julen vilket jag tycker är skönt. Det är en tid man bara ska spendera med nära och kära! 
Julafton - alice feeney - aurora - christmas eve - jag ljuger ibland - julgröt - tomtegröt
1
mammatillmirakel.blogg.se

Vad mysigt ni verkar haft det ♡

Svar: det var supermysigt!!
Hemma Hos Felicia