Dagens LISTA

Dagens: 
 
Humör: 
Klockan är 09:02 och jag är på rätt så bra humör. Jag börjat dagen med en morgonpromenad och frukost samt två koppar kaffe så jag är minsann redo för dagen. Jag hoppas att humöret håller sig på denna nivå hela dagen, det skulle vara super! 
 
Mående:
Det är helt okej, jag försöker peppa mig själv och tänka positivt just nu. Det är mycket med uppsatsen och min hjärna hänger inte riktigt med ibland. Igår kväll kändes det som att jag hade en stor sten i bröstet pågrund av att jag är urusel på att ta åt mig kritik och sånt. Men har nu sovit på saken och vaknat upp med positiva tankar. ♥
 
Borde:
Jobba med uppsatsen, dammsuga och se klart Riverdale (bara två avsnitt kvar nu)
 
Klädsel:
När jag ska sitta en hel dag i skolan vill jag alltid köra på något bekvämt, ett par tights eller mjuka, bekväma byxor med någon hoodie. SÅ kommer jag se ut idag. 
Planer:
Ska strax söka mig mot skolan för att skriva och läsa lite, jobba med uppsatsen och försöka bygga upp ett schema inför den kommande veckan. Justv nu måste jag göra upp listor eller scheman för att jag ska hålla koll på allt. Mot kvällen så ska jag göra en god middag och se klart Riverdale. Det är så spännande nu. 
 
Materiella vill ha:
En ny yoga-matta. Har spanat in en fin rosa inne på Stadium. Kanske jag köper den i helgen? 
 
Fundering:
Den klassiska frågan: "Vad ska jag käka till middag ikväll?"
 
Längtan:
Min mamma kommer och besöker mig i helgen, så jag längtar till fredagen! Då ska jag pussa och hålla om henne! Vi ska äta gott och (som vanligt) och umgås! 
 
Låt:
Som sagt så har jag snöat in mig på Riverdale nu, så dagens låt får vara Mad World som Archie, Veronica och Betty sjunger i avsnitt 8 på säsong 2. 
 
Hoppas ni får en riktigt fin dag! Kram! 
lista - riverdale
20
Ebba Granholm Ström

Åh vilken rolig lista! Blir något helt annorlunda med att läsa listor, som ett avbrott och ett lyft mellan alla andra inlägg! Älskar det!

Svar: hihi ja men visst blir det!! Tack så mkt finis!
Hemma Hos Felicia

Christina

Kämpa på med uppsatsen! :)

Isa Bylund

Felicia fina, såg att du var glad att bli veckans blogg, SÅ kul! Du är grym och bloggen måste få mer uppmärksamhet :)
Kämpa på med plugg och allt nu, det kommer vara såå skönt när du kan släppa lite press och krav. Då kommer du njuta! Kör på med listor och belöna dig med något litet (läs:choklad) när du kan bocka av saker. Prioritera rätt <3<3

Svar: Åh Isa!!! <3 Tack, det här behövde jag höra!
Hemma Hos Felicia

Ronette

Vad kul att få följa din dag i list-form såhär. Har förresten sett ett par avsnitt av Riverdale och är så pepp på att plöja fortsättningen.

Cosmopolitanstories

Hur är riverdale? :)

Linnéa

Vilket kul inlägg att läsa:) kämpa på med uppsatsen nu :)

Joré Dirgélaité

Ahh känner igen mig i dethär med att behöva skriva listor å lägga upp små dagsplaner för sig själv i stressiga perioder. Tycker det hjälper!

Vicktoria

Fin du är :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul att läsa :)

Viktorhog

Härligt inlägg, kör hårt med uppsatsen :)

Jeanette

Hoppas dagen blir bra!

Elina

Åh vilket roligt inlägg att läsa! :)

Jenny

Vilken rolig lista :)

Tina hägglund

Spännande lista 😍

Clara

Kul lista!!😌✨

Sanna

Så härligt med listor! Blir lite annat än att bara läsa vanliga inlägg :)

Emelie

Kul läsning! Hoppas du får en fin eftermiddag! :-D

Jacqueline

Så fin du är :)

Miss Jennifer

Härlig lista :)

Anonym

Vilken fin skarfs du har! (Heter det skarfs ens haha? Menar den du har på huvudet)