FREDAGSPEPP - a fashion safari

Glad fredag på er! Idag är det dags för lite FREDAGSPEPP. Det har gått ett par veckor nu och nu känner jag att jag vill sprida lite extra kärlek här på bloggen denna vackra fredag! För er som missat vad FREDAGSPEPP är så ska jag kort sammanfatta lite. Varje fredag (eller nästan varje fredag) så hyllar jag någon som har inspirerat mig lite extra i veckan eller under de veckor som gått. Någon som jag tycker behöver lite mera kärlek och pepp och som jag anser behöver mer uppmärksamhet. 
 
Så, vem hyllar jag denna fredag?
 
 
Denna fredag vill jag hylla en finlandssvensk tjej som under det senaste året varit bosatt i Italien. Ja, men ni hör ju. Jag drömmer mig bort varje gång jag klickar in mig på hennes blogg eller instagram. Hennes bilder är MAGISKA. Jag skojjar inte. Hon lever mitt drömliv. Tänk att få plugga i Italien? Att spendera en eftermiddag på ett mysigt café eller ta en aw och dricka gott rosé. Matilda Wikblom är 24 år och driver bloggen Myfashionsafari, har precis avslutat sina studier i Italien och är nu på hemmaplan. Hon reser mycket och på hennes blogg och instagram hittar du inspirerande bilder som gör en avundjsuk (på ett bra sätt). Det peppar mig, samt gör mig ressugen!
 
Matildas blogg hittar du HÄR och hennes instagram HÄR
 
 
inspiration x1000
fredagspepp - italien - matilda wikblom - myfashionsafari
1
Nilla

Låter underbart med "plugg" i Italien :) Ska kolla Matildas blogg :) Önskar dig en fin dag <3