Turning into a mermaid

 
Vi har spenderat en hel del tid på villan de här senaste veckorna. Vädret har ju varit toppen (som ni kanske inte missat) och det ända man vill göra är att bo i vattnet. Jag tror nog att jag kommer förvandlas till en sjöjungru vilken dag som helst. Mitt hår har blivit så ljust av solen, det är torrt och slitet efter allt plask i sjön. Men det är värt det, man måste svalka sig i denna sommarhetta. Det är så bra att vi kan hoppa direkt från bryggan! 
VI har också grillat en hel del, allt från majs och halloumi till kött och vegetariska biffar. Man kan nog grilla det mesta skulle jag säga. Att dessutom få äta middagen utomhus i solen med ett glas rött har inte heller varit så fel. ♥
 
 
Syster och hennes kille har också hälsat på, de ville också svalka av sig i sommarvärmen. Man är hellre i vattnet än på land. Speciellt på de varmaste dagarna. De stannade på middag och det blev en riktigt mysig kväll! 
 
 
Under kvällen fick vi även besök av en orm. Självklart så var jag där med kameran i högsta hugg. Som tur var så hade vi inte Alfons i närheten, vi försöker ha exra uppsikt över honom om han lämnar terassdelen på villan. Man vet aldrig när olyckan äger rum och därför var vi även tvungen att göra oss av med ormen. Men jag lyckades få en riktigt bra bild av den!
 
Man vill ju bara gå omkring i så lite kläder som möjligt, under kvällen bar jag ett par jeansshorts från Gina Tricot som jag köpt för hundratals år sedan och en crop top från Brandy Melville! 
 
 
Brandy Melville - gina tricot - grillat - larsmo - outfit - soludden - villaliv