FREDAGSPEPP - något för dina öron

Glad fredag på er! Idag är FREDAGSPEPPEN tillbaka och jag känner att idag är en perfekt fredag att sprida lite extra kärlek och pepp här på bloggen. Ni som missat vad FREDAGSPEPPEN går ut på så ska jag sammanfatta mig kort. Varje fredag (eller så gott som alla fredagar) så hyllar jag någon som jag tycker har inspirerat mig lite extra under veckan och som jag tycker behöver lite kärlek! Det kan vara allt från kvinnan i kassan på S-market till en känd bloggare. Om du vill se flera inlägg så klicka in på kategorin Fredagspepp högst upp i bloggen!
 
Vem vill jag hylla lite extra denna vecka? 
 
 
Denna fredag vill jag lyfta fram en podd som jag blir mer förälskad i ju fler avsnitt jag lyssnar på. Podden drivs av två inspirerande finlandssvenska tjejer som brinner för mode, företagande och fotografering. Och det är precis vad podden handlar om, + lite till. Jag pratar om ingen mindre än Michelle & Sandra. Tjejerna startade podden i januari och är nu uppe i 26 avsnitt. 
 
Det bästa är att de pratar om precis allt, kärlek, bröllop, trender, kroppskomplex och här senast har de släppt ett "boyfriend tag" avsnitt. Podden passar precis alla och jag blir alltid så peppad när jag lyssnar på dem. Så in och lyssna du med!!!! 
 
Du hittar podden på deras hemsida eller där du lyssnar på poddar! ♥
 
 
Två inspirerande och engagerade brudar! Fortsätt med det ni gör! 
finlandssvensk - fredagspepp - michelle och sandra - podcast - podd
10
sofia

Det låter som en bra podd :)

Viktor Högnäs

Vad kul med lite "pepp" och hyllning. :)

Sofie

Tack för tipset:)

Jennysvardag

Vilka bra tips och kul med fredagspepp 😃

Gisela

Den podden kände jag inte till. Tack för tipset!

Therese

Åh, vilket bra initiativ! Sprida lite extra kärlek är aldrig fel :)

Svar: åh tack!! :D
Hemma Hos Felicia

Thea Martinsson - 22 år & blivande mamma

Vilket härligt pepp-inlägg! :)

Svar: Tack fina du!!
Hemma Hos Felicia

SandraEmilia- Fashion, Business, Lifestyle

Nämen GUUUD vad glad jag blev nu! Alltså tusen tack SNÄLLA du! Detta gjorde min dag <3

Svar: <3 <3
Hemma Hos Felicia

Emma Engström

Underbart med poddtips, älskar att lyssna på det! :D

Michelle

Kul idé 🌸👍🏻

Svar: ååh tack!! <3
Hemma Hos Felicia