Vilken underbar vecka

Ett par bilder som får summera denna fina vecka i mitten av Juni: 
 
 
När man är på villan så är det grillat som gäller. Allt från majs och halloumi till kött och bönbiffar! De trista och regniga dagarna har jag spenderat i soffan med en bok med Alfons sovandes bredvid mig. 
 
 
Jag har också påbörjat The Handmaid's tale! Äntligen!! Jag hade hört så mycket bra om serien och kände att nu måste jag ta itu med den. Vad är det egentligen alla pratar om? Nu är jag inne på avsnitt fem (tror jag) och det blir bara mer och mer spännande. Jag kan inte slita mig. Jag tyckte att det var så bra att det regnade i torsdags så att jag kunde kolla några avsnitt och njuta av att vara lite slapp på soffan. 
Och till vänster ser ni ett vanligt kvällsfika, lite kvarg med varierande frukter, nötter, müsli och en bit bananbröd! ♥ Jag måste alltid käka något innan jag går och lägger mig, kan inte gå och sova hungrig! 
 
 
En morgonpromenadfrån veckan, en vacker morgon som gav mig en positiv boost för dagen. Solen värmde redan klockan nio på morgonen och jag passade på att pausa vid Kackur båthamn för att njuta lite av solens strålar. 
Jag har varit i Soklot, umgåtts med syster och Skrållan. Vi har fikat, haft sommarens försa picknick och här senast så åt vi sushi till lunch ute på hennes gräsmatta. Och varje gång jag varit hos henne har jag bränt mig i solen. 
 
 
Vardagslyx för mig är när jag får vakna upp till en klarblå himmel på villan, det är vindstilla och jag kan köra lite utomhusyoga på vår brygga innan frukost. Jag kan inte ens beskriva för er hur gott det gör mig. Det bästa sättet att börja en dag på. 
 
Jag är så nöjd med denna vecka! Jag har fått njuta av god mat, fint sällskap och underbara dagar. Fastän det regnade lite i mitten av veckan så var mitt humör fortfarande på topp. Jag hoppas att denna pepp håller i sig till nästa vecka också! 
 
Hoppas ni haft en supervecka! Stora kramar till er! 
grillat - halloumi - kackur - kvarg - kvällsfika - skrållan - the handmaid's tale - utomhusyoga - villaliv
2
bylijo.se

Vilken toppenvecka. Jag har också haft en fantastisk första semestervecka. Nu bär det snart av till Läckö slott.

Svar: Det låter ju helt underbart! Hoppas du får en fin semestervecka!! :)
Hemma Hos Felicia

Mirre - Sweetwords

Men oj så härligt ni ser ut att ha