ODDLYGOOD

God morgon! Idag har jag börjat dagen med denna frukost. Valio har nämligen kommit ut med nya havrebaserade produkter och jag var tvungen att köpa med mig en med vaniljsmak. De finns även i smakerna hallon och mango men vanilj är min absoluta favorit. 
 
Jag har tidigare haft väldigt dålig erfarenhet av havrebaserade yoghurtar, har ännu inte hittat någon favorit men var ändå tvungen att ge Valio en chans. Detta kunde ju vara en solklar vinnare. 
 
 
Mitt första intryck när jag öppnade den var en väldoftande vanilj, så länge sedan jag åt vanilj yoghurt så det bara vattnades i munnen. Konsistensen på denna havregurt är väldigt tjock, vilket förvånat mig när jag är van med den släta och lena konsistensen. Jag blev lite skeptisk men det stoppade inte mig för att prova den. 
 
Jag måste faktiskt säga att Valios havregurt är en av mina nya favoriter. Den smakar helt enkelt som en vanlig yoghurt, underbart! Jag kommer garanterat att köpa denna flera gånger. ♥
 
 
 
Testa den du med, så god! 
frukost - havregurt - oddlygood - valio - yoghurt
2
JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

Celine

Mums!