DAGENS LISTA

Dagens mående:
Toppen! Jag har två lediga dagar framför mig så jag ska passa på att unna mig lite grejer, bland annat en lunch med Elin, lite nya teer samt en loppisrunda. Jag har dessutom precis ätit frukost och är nu redo för dagen. Det kan bara bli bättre och bättre. Jag börjar känna att livet här i Vasa börjar falla på plats, det känns hemma nu. Jag hade dessutom mamma och syster här igår på besök och mamma påpekade att hon ser på mig att jag trivs och mår bra här vilket gör mig så himla glad! ♥
 
Dagens borde: 
Jag har inget jag måste göra idag, så himla skönt! 
 
Dagens frisyr:
Just nu är det uppe i en stor boll på huvudet och jag tror att jag kommer att fortsätta med den frisyren under dagens lopp. Ett säkert val när man har smutsigt hår. 
 
 
Dagens materiella vill ha:
Bland annat ett soffbotrd (har fortfarande inte hittat något som faller mig i smaken), nya skålar från Indiska (de jag ville ha är slutsålda), Josefin Dahlbergs bok och en matta till köket. 
 
Dagens fundering:
Vad jag ska baka på fredagens Friday baking. Ett litet roligt koncept vi har börjat med på jobbet, varje fredag så ska någon i personalen baka något smarrigt till kollegorna och denna fredag är det min tur. Det finns så mycket jag vill baka så får se vad det blir! 
 
Dagens längtan:
Till första december när man får öppna första luckan och se första julkalenderavsnittet. Jag är så taggad. Vi var inne på Clas Ohlson igår och drömde oss bort vid all juldekoration. Julen är så mysig! 
 
Dagens tips:
Josefin Dahlbergs Monday mantra om att man är Good enough. SÅ. HIMLA. VIKTIGT. In och läs nu på en gång! 
 
Dagens favoritlåt: 
Mardröm med Darin och Smith & Thell 
 
dagens lista - darin - josefin dahlberg - lista
11
sofia

De dagar man inte har något man måste göra är så uppskattade! Vad fin du är :)

Svar: men tack fina du! Hoppas du får en fin dag! :)
Hemma Hos Felicia

Therese

Roligt att läsa din lista =)

Sabi

Gud vad skönt med inget på schemat! nJUT

Matilda Berlin

Men åhh! Hoppas du får det bäst dom här lediga dagarna 😍

Amanda

Vackra du! Jättebra inlägg ❤️

Maria

Vilken underbar lista 🍀❤️

iseedee

Nu längtar jag också till 1:a december. Det är en sådan mysig månad.

Denevigaresenären

Rolig lista! Ja, snart är 1:a december här 😊

Terese

Gud vad skönt med två dagar ledigt!! Njut njut njut!
Kramis

Julis

Hoppas du får toppen dagar nu när du är ledig

Marie

Oh den låten måste jag lyssna på, gillar dem båda =D, en duo med dem låter ju som klockrent