Till min syster

Söndagen till ära vill jag tillägna detta inlägg till min syster som fyller 21 år idag. Ni vet hur mycket jag älskar henne, hur mycket hon betyder för mig och att jag alltid vill hennes bästa och att hon ska må bra. Idag fyller hon år, blir ett år äldre och hon har samlat på sig så mycket kunskap och livserfarenheter genom åren att det känns som att det är hon som är storasyster. Ibland får jag gå till henne med mina problem för hon har oftast svaren på dem. Min syster, hon är klok, omtänksam och positiv, och så har hon en kämpaglöd som ingen annan. 
 
Att vi nu bor 1h ifrån varandra är underbart, vi kan spontant besöka varanadra mitt i veckan om det behövs. Under mina år i Umeå fanns det knappt någon tid för oss att ses, resan dit tog tid och var utmattande och det krävdes lite mer planering. Men nu är det bara att hoppa på bussen eller bilen och en timme senare ses vi. 
 
Och just ja, det här är vi genom åren: 
 
 
Ibland hade vi tuffa perioder, men vi har kämpat oss ur dem! ♥ Du är nog en av de starkaste människorna jag vet, och då snackar vi inte om hur många armhävningar du kan ta eller vad du tar i bänkpress. Fast jag vet ju att du är rätt så stark där med ;)
 
 
När du kom och besökte mig i Umeå dendär helgen, det var en av mina bästa helger! Att få vakna upp med dig i samma rum, käka frukost tillsammans och dricka vin medan  vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var så underbart! ♥
 
 
Och se var vi är idag: Du, den vita mössan i bagaget, ett stort leende på läpparna, du är självständig och otroligt vacker! Jag, jag är en otroligt stolt syster som är lyckligare än någonsin och så glad över att just du är min syster. ♥
 
GRATTIS på födelsedagen! Jag önskar dig inget annat än glädje, skratt och kärlek på just din dag! 
syskonkärlek - syster
2
Danielas Dagbok

åh vilket fint inlägg! <3

Danielas Dagbok

åh vilket fint inlägg! <3