Frukostevent på Aukia

Det finns en liten charm med frukostevent. Man får kicka igång dagen på det bästa sättet med mingel, god frukost och massa inspiration. Så magiskt. I lördags fick jag delta i Frukostflickornas event på Aukia här i Vasa. Vårens trender var i fokus denna morgon. 
 
Det bjöds på en läcker och hälsosam frukost från Aroma Bageri som vi fick börja med att mumsa på. 
 
 
Vi fick till och med macarons denna morgon. Så lyxigt. Det var så länge sedan jag åt sådana. 
 
 
Michaela Finne hälsade oss hjärtligt välkomna i denna otroligt vackra outfit. Hon bara sprudlade denna morgon. Gult är minsann en trend denna vår. Ska man våga sig på den kanske? Sedan var det dags för modeshow där vårens trender presenterades! 
 
 
Självklart så hade jag Elin med mig på eventet. Ett event utan henne skulle ju bli tråkigt. Hon hade på sig en loppisfyndad Marimekkoskjorta, alltså så fin! Under morgonen fick vi också en goodiebag! 
 
Tack Michaela, Frukostflickorna och Aukia för en magiskt och inspirerande morgon. Jag är så taggad på våren nu. Solen har verkligen fått mig att må prima! 
 
Aroma Bageri - Vaasa - aukia - frukost - frukostbuffée - frukostflickorna - goodiebag - macarons - michaela finne - modeshow - vårens trender
1
Sarah

Så roligt med ett event :)