min vardag

Hej på er! Dagarna bara springer iväg tycker jag. Vi är nu inne på de sista dagarna i april, helt galet att det är första maj imorgon. Då är det officiellt vår. Någon av er som ska fira in våren? 
 
I dagens inlägg tänkte jag dela med mig av lite bilder från dagarna som gått. Jag vill dela med mig av de små ljusglimtarna i vardagen som fått mig att le lite extra. Ibland behövs det inte mycket för att min dag ska bli helt underbar. 
 
Några vardagsögonblick: 
 
 
Mina favvojeans är tillbaka. Jag har tydligen haft dem hemma i Larsmo och min pappa tog hit dem i helgen. De är så bekväma, de är av lite lösare modell och spänner inte alls. Precis i min smak. Älskar jeans som sitter lite löst. Jag kommer använda dem flitigt nu i vår! 
 
 
Jag har beställt från ResQ igen. Jag passar alltid på när Raawka har bra erbjudande på chiapudding. Så enkelt att hämta upp och spara till morgondagens frukost. Det kan jag varmt rekommendera! Och god är den också! ♥
 
 
Efter Auroras sterilisering så har hon blivit väldigt gosig av sig, hon kommer nu frivilligt upp i min famn för att mysa om kvällarna. Det är inget mig emot! Och så hra hon spanat på några måsar som landat utanför vårt fönster. Alltid spännande när det händer något på utsidan! 
 
 
Pappa kom och hälsade på mig i helgen. Det var så roligt att han ville komma och hälsa på. Jag bjöd på kaffe, vi snackade lite för att sedan bege oss in mot stan för lunch och strosa i de lite manligare affärerna (läs: Clas Ohlson). Pappa var sugen på pizza så det fick bli Rosso. Jag tog in deras smörstekta lax med klyftpotatis. Wow så god den var! 
 
 
Ett kvällsmål. Jag blir ofta lite småhungrig om kvällen och denna kväll valde jag att göra en yoghurt skål med äpple, nötter ,vindruvor, müsli och lite kanel på toppen! Supergott kvällssnack framför min favoritserie! 
I helgen kunde man sitta ute i solen. Jag och Erica njöt av ett glas vin längs vattnet. Vi snackade en liten stund och sedan begav vi oss in mot stan för en drink. Det behövdes inget mer för att lördagkvällen skulle bli perfekt! 
 
 
 
Sist men inte minst så var jag en sväng till biblioteket för att låna lite fler böcker. Lyckades hitta två stycken i min smak. Så nu är jag inne i ett reading mode. Det älskar jag! 
aurora - biblioteket - böcker - chia pudding - frukost - kvällsmål - lunch - raawka - rosso vaasa - smörstekt lax - yoghurt
3
ajlimullersandvik.blogg.se

Det här inlägget gör mig verkligen glad! I all sin enkelhet <3

ISA

Det är så mysigt med vardagsglimtar såhär! Gosigt med katten också, de är väl för fina va <3

Therese

Härliga bilder =) vad gott det ser ut =)