FREDAGSPEPP - from Hollywood

Glad fredag på er! Idag tänkte jag sprida lite extra kärlek och pepp dagen till ära. Lite FREDAGSPEPP helt enkelt. FREDAGSPEPP är ett koncept här på bloggen där jag hyllar någon som inspirerat mig lite extra under veckan som gått. Lite kärlek i sociala medier är aldrig fel, precis vad vi behöver just nu i höst. 
 
Vem vill jag hylla denna fredag? 
 
 
Idag vill jag hylla en inspirerande tjej med många bollar i luften som just nu befinner sig i USA. Det är ju ingen mindre än Sandra. Hennes passion i livet är musik. mode och stil. Hennes intresse för mode kan man inte missa på hennes sociala medier. Där är det stilrent och snyggt. Men hon har även studerat musk i Hollywood. Hur coolt är inte det? Det är så inspirerande att se hur hon följer sina drömmar. Det är ju precis det man ska göra. Och för någon vecka sedan sprang hon ett halvmarathon i San Francisco! Wow! Vad kan inte denna tjej göra? 
 
 
Du hittar hennes blogg på Sevendays HÄR och hennes engelska blogg HÄR. Hennes instagram hittar du HÄR
Style by shya - fredagspepp