Fun fact om mitt youtubetittande

Idag har ni spännande läsning framför er. Jag älskar youtube och kan sitta i timmar och se klipp efter klipp. Det är lätt att fastna och helt plötsligt så kan man hitta mig skrattandes framför ett roligt kattklipp och jag har ingen aning om hur jag ens hamnade där. Youtube är en djungel. Du kan egentligen hitta vad som helst där, något för alla helt enkelt. Min smak på youtubers och youtube videos är kanske lite udda. För mig har det varit min egna privata grej vad jag gillar att se på och vem jag följer men idag så tänkte jag äntligen dela med mig av lite rolig fakta angående mitt youtubetittande. Spännande va? 
 
Fun facts om mitt youtubetittande:
 
• Mukbangs, kan vara mysiga. Jag gillar att ha på dem i bakgrunden om jag gör något annat, när jag ritar, målar eller städar. 
 
• Jag föredrar att se videor så som "Letting the person infron of us decide", 24h challenges, när personer provar olika sorters snacks (amerikanska, spanska osv) och när youtubers provar olika produkter från t.ex. Wish. Lätta och enkla videor att se när man kommer hem från en jobbig dag på jobbet eller bara vill varva ner. 
 
 
• Jag gillar att se på videor med titeln "What I eat in a day", därifrån kan jag få tips på nya maträtter, goda frukostar och man får också en inblick i hur personen lever. Och jag blir alltid lika förvånad varje gång i hur olika vi alla lever. Så fascinerande. 
 
• Jag kollar på många amerikanska och även brittiska vloggar så som Alisha, Aspyn Ovard, Remi Ashton, Sarah's Day, Saffron Barker och James & Cary. De är ett par av mina favoriter. Alltid mysigt att kolla på vid frukosten. 
 
 
• Jag gillar inte ASMR. Nej, nej, nej. Det pallar jag inte. Och unboxing videos är astråkiga. 
 
• Meghan Rienks var en av de första jag började följa. Jag följer henne ännu idag, jag har liksom följt hennes resa och sett hur hon utvecklats och jobbat hårt för var hon är idag. 
 
• Jag följer endast 4 svenska youtubers: Alexandra Nilsson, Alice Stenlöf, Terese Lindgren och Bianca Ingrosso. Min absoluta favorit utav dem är Alexandra. Hon har blivit så äkta och ärlig. Jag blir alltid glad utav hennes videor och känner att jag blir mer självsäker och pepp. 
 
 
• Jag gillar covers och följer en hel del youtubers som gör musik, så som Sam Tsui, Conor Maynard, Jordan Rabjohn, Boyce Avenue och Leroy Sanchez.
 
• Jag förstår mig inte på hela "vlog squad" gänget och allt drama runt omkring dem. Och jag bryr mig egentligen inte. 
 
• Jag är inte intresserad av smink så därför ser jag inte på youtubers så som James Charles, Jeffrey Star eller Tati. Faller inte mig i smaken. 
 
• Jag tycker att Shane Dawson är en legend. It's something about him.  
alexandra nilsson - alice stenlöf - bianca ingrosso - meghan rienks - mukbangs - shane dawson - youtube
1
ajlimullersandvik.blogg.se

Hela det här inlägget är typ som att läsa latin för mig, hehe, fattar oerhört lite! Jag använder youtube som en sida där jag kan se Kalle stropp och grodan boll, bloopers från Vänner och typ best of parlamentet... vanliga tv-program alltså... Så vet inte VEM sågon är eller vad något är XD