På Café Pom & Flora

Vi anlände till Stockholm halv 7 på torsdagsmorgonen. Perfekt tid för frukost haha! Vårt hotell låg med promenadavstånd från terminalen så vi passade på att äta frukost påvägen dit. Jag har länge velat testa på Café Pom & Flora och vi hade ju sån tur att det låg nära. Supermysig inredning, snäll personal och en intressant meny. Jag var väldigt positiv efter besöket må jag säga! Precis i min smak.
 
 
Jag provade deras Vegan bowl med soygurt, homemade granola, jordnötssmör, banan, jordgubbar och blåbär. Alltså vilken hit. Älskade det! Det var också väldigt mättande och det höll mig igång ända till lunchen! Mamma testade deras toast med scrambled eggs, även det var en hit! 
 
 
Och så en latte på det, perfekt start på dagen!
 
Har någon av er besökt Pom & Flora? Har ni någon favorit på menyn? 
Café pom & Flora - frukost - soygurt - stockholm - södermalm - toast - vegan bowl