Semestervecka nummer 2

Hej från ett regning Stockholm! Hur har ni det? 
 
Jag och mamma hoppade på tåget i onsdags som tog oss ända till Åbo hamn. Min efterlängtade Stockholmsresa är äntligen här. Jag har sett framemot detta sedan juni. Det var även längesedan jag åkte Viking line över så det har minsann varit helt magiskt. Vi njuter. Jag tar vara på den sista semesterveckan innan hösten kommer. 
 
Resten av veckan kommer det att eka tomt här, jag ska passa på att spendera tid tillsammans med min mamma, försöka leva i nuet och ta in den fina miljön här (idag gick vi runt i Gamla stan och det är ju så himla vackert där). Ni kommer få en stor uppdatering om resan på måndag. Då kan ni förvänta er en stor Stockholms boom här på bloggen. 
 
 
Det bästa med tåg är när man kan boka de här små kupéerna. Perfekt när man är två stycken. Då kan man avskärma sig lite från resten av passagerarna. Man får lite privacy! 
 
Det sämsta med tåg måste nog vara toaletterna. Jag har nog aldrig upplevt en fräsch tågtoalett! 
 
När vi lämnade Vasa så regnade det, när vi anlände i Åbo sken solen. Det var ett tecken på att vår resa kommer bli super! 
 
Vi hörs igen på måndag! Om ni vill få en liten behind the scenes så kan ni kika in på min instagram! 
@feliciasmode
Viking Grace - semester - viking line - vr