En kväll med Benjamin Ingrosso

Det är inte ofta jag har en ledig helg men när det händer så måste man ju passa på att maxa den till fullo. Jag måste börja med att säga att jag har haft en toppen helg. Vi började fredagen med lite Black Friday shopping, där jag bland annat kammade hem nya vinglas från Iittala och en ny kamera. Äntligen är det slut med mobilbilder här på bloggen. Jag har levt på andras kameror nu ända sedan i början av september. 
 
Fredagskvällen var en succée. Jag, Elin och Anna-Sara började kvällen med lite sushi och vin. Vi spelade också lite Bean boozled innan det var dags för utgång. Vi hade nämligen köpt biljetter till Benjamin Ingrosso som skulle spela på Fontana. Man måste ju passa på när han har vägarna förbi. Det blev en toppenkväll!
 
 
Mys! Sushi innan utgång, det kan jag rekommendera. 
 
Kvällen till ära var jag klädd i en kavaj jag fyndat second hand (ursprungligen från Gina tricot) och ett par svarta jeans. En väldigt simpel och stilren outfit, men jag kände mig riktigt stilig och redo för kvällen! 
 
 
Bilderna av Benjamin lånar jag av Anna-Sara. Hon fick några riktigt bra bilder! Nu är jag redo för denna veckas utmaningar. Vilket bra avslut på november, nu kickar vi igång december med att äta massa pepparkakor och choklad. December är nog den månaden jag äter mest godis och sötsaker, men jag det är väl det man ska göra i juletider! 
 
bean boozled - benjamin ingrosso - fontana club - gina tricot - outfit - second hand - sushi
1
Alice Lindström

Låter som en toppenkväll och älskar din outfit!!

Svar: åh tack finis!
Hemma Hos Felicia