A leopard scarf

Helgens outfit! Jag måste erkänna att jag provade åtminstone 5 olika outfits, jag hade sådan beslutsånget över vad jag skulle ha på mig. Men till sist så valde jag att köra på en basic svart klänning som jag piffade upp med en scarf runt midjan. Ett hett tips som gör att man får en helt ny outfit. Och hörni, jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag har blivit lite smått förälskad i leopardmönster... Alltså vad händer med mig? 
 
Jackan har jag fyndat second hand för många år sedan, lite oversize och var perfekt denna sommarkvällen! 
 
Klänning_Bikbok
Scarf och jeansjacka_Second Hand
Skor_H&M
 
 
Har ni något favoritmönster? 
Dagens outfit - bikbok - leopard - loppis - scarf - second hand
2
lindajanssons - fashion

Så himla fin:D

Svar: åh tack Linda!
Hemma Hos Felicia

Amanda (Swedish Passport)

Riktigt söt outift, och så härliga bilder! Tokälskar ljuset i dem :D

Svar: åh tack fina du!
Hemma Hos Felicia